Siteler Analizi

Siteler Analizi

“Hemen hemen 34 metrekarelik ortak kuru laboratuvar ve ana merkez olarak hareket eden mutfak.” Bunun iyi bir fikir olduğundan emin değilim. 



Ontario Bilim Merkezi'ndeki laboratuarda yıllar önce yardım ettiğimde, öğle yemeğimizi laboratuarla aynı odada tutmamamızı söyledi; Yanlış şeyi yemek istemiyorsun.


Üçüncü seviyede bireysel kabinler, “sağlık havuzu” ve hidroponik bahçe vardır.

Ve en üstte, parlak “skyroom” gayri resmi eğlence amaçlı kullanımlara ve egzersize adanmıştır. Her seviye, birlikte 360 ​​° panoramaun tamamını kapsayan en az 1 pencereye sahiptir. Bu güzel çünkü çocukları dışarıda oynamaya söylemek zor.

Elon Musk, “Mars'ta ölmek istiyorum. Sadece etkide değil. ”Ne kadar insanın bu cazibeyi paylaştığını bilmiyorum, ancak MARSHA siteler analizi proje ekibinin zaman geçirmek için iyi olabileceği alanlar tasarladığını biliyorum. Eskiden yetişmek için kötü bir yer olmayabilir, çünkü sadece yüzde 38 kadar ağırlığınız var, o yüzden bu büyük merdivenleri tırmanmak bir esinti olacak.

Dışarıda, güneş panellerinin tozlanması, nükleer santrallerin bakımı ve PLA üreten tesislerin yetiştirilmesi için yapılacak çok şey olacaktır. Bu vizyonu sevdiğim şey, aslında makul gözüküyor.

Küçük İtalyan arabası şu anda Avrupa'da mevcut.


Yıllar önce minik arabaların erdemini yücelttik ve yeni bir Yavaş Araba hareketi çağrısı yaptık. BMW Isetta gibi otomobilleri sürdürebilirsek, yakıt tasarrufu yapıp daha az park alanına ihtiyacımız olacağını ve tüm hayat kurtarıcı şeylere ihtiyaç duymadıklarından çok daha ucuz olacağını iddia ettim. Ayrıca altyapıya daha az zarar verecek ve daha az yaya ve bisikletlileri öldüreceklerdir.

On yıl önce, “Hidrojen arabalara ve yeni teknolojiye ihtiyacımız yok, sadece daha iyi, daha küçük tasarımlara, daha düşük hız limitlerine ve onları parçalamak için yolda büyük SUV'lara ihtiyacımız yok.” Ve daha önce elektrikten bahsediyorlardı. ve bugün yaptığımız gibi otonom arabalar.

Ve şimdi, Microlino'da hayallerimin arabasına sahibim. Bir prototip olduğu zaman bunu yazdım, ama şimdi sipariş için gerçek ve uygun. Bu biraz daha yavaş ve prototip kadar gitmiyor, ama sadece sekiz metre uzunluğunda, bu yüzden kaldırıma dik park edebilir ve 90 km / s (55 MPH, her zaman iyi olduğunu söyledi hız) - belki de Texas için yeterince hızlı değil, şehir ve banliyö sürmek için kesinlikle yeterli değil. Bu, çoğu sürüş siteler analizi yolculukları için yine yeterli olan 215 km (133 mil) menzile sahip. Ve birileri ona aptalca bir tarifname koymadıkça, 12,000 Euro'yu (14.000 ABD Doları) tutuyor.

Küçük arabaların az miktarda pili olması gerekir, bu nedenle 14,4 kW / saat (49,134 BTU) piller dört saatte herhangi bir elektrik prizinden şarj olur. Gövde, bir Avrupa gibi alışveriş yaparsanız yeterli olan 300 litre yiyecek (10,5 kübik feet) taşır.

Mikro scooter kurucusu Wim Ouboter’ın Microlino’yu neden oluşturduğunu açıklıyorlar:


İki oğluyla birlikte şehirsel hareketlilik için yer tasarrufu sağlayan ve çevre dostu bir araç oluşturma fikri vardı. Ortalama olarak, bir araba sadece 1.2 kişi tarafından işgal edilir ve günde 35 kilometre (22 mil) sürer. Bu, normal araçların çoğu kullanımları için çok büyük olduğu anlamına gelir! Kentsel kullanım için ideal araç bu nedenle bir motosiklet ve araba arasında bir karışım olmalıdır.

Ortalama Amerikan motorları günde 37 mil ve AAA'ya göre, ABD'deki hanelerin% 86'sından fazlası evdeki her sürücü için en az bir araca sahiptir ve “toplam sürüş yolculuklarının yüzde 66'sı ve toplam milin yaklaşık yüzde 62'sidir. Sürüş, araçta yolcu olmayan sürücüler tarafından yapılır. ”Elbette Microlino bu çok sayıda aracın yerini alabilir.

İsettaşlar ölüm tuzağı sayıldı, ama Microlino görünüşe göre biraz daha sağlam. Şirket şöyle açıklıyor:


Microlino, L7E kategorisine girer. Bu yüzden çarpışma testini geçmeye gerek yok. Ancak bu, Microlino'yu olabildiğince güvenli hale getirmemizin önemli olmadığı anlamına gelmez. Çarpışma simülasyonlarımızdan sonra Microlino çarpışma testini 50 km / saat ile geçiyor.

Microlino, “balonlu arabaların 50'lerde çok popüler olduğunu açıklıyor, çünkü insanlar bir motosikletten daha fazla rahatlık siteler analizi istiyorlardı ama gerçek bir arabaya sahip olamıyorlardı. Yükselen yaşam standartları ile talep azaldı ve çoğu üretici 1962 yılına kadar kendi baloncuk arabalarını durdurdu. ”

Ama bugün, gerçek arabalar gerçek bir problem olabilir ve insanlar alternatifler arıyorlar. Belki de Microlino bir e-bisiklet ve tam boy elektrikli bir araba arasındaki nişi doldurabilir. Yakında Kuzey Amerika'ya gelmelerini umuyoruz.

Yorumlar