Siteler Analizi

Siteler Analizi

Birkaç hafta önce, Noting gazetesinin okuyucularına bloglarına ve haber bültenlerine (veya başkaları tarafından yazılan en sevdikleri blog ve bültenlere) bağlantı göndermelerini istedim. 



Ve oğlum, yaptılar! Başvuru listesini örnek bir örneğe gönderdim ve geçen haftaki haber bülteni olarak gönderdim. İşte bu listede daha küçük bir alıntı var… burada her şeyi bulabilirsiniz.


Birkaç kişi de düzenli olarak okudum İsviçre Bayan, Çıkarma, Lanet İlginç, Kupa Jo, hakkında yazdı.

Ted, bana Julia Evans'ın bloguna yöneldi. Burada, çoğunlukla programlama ve teknoloji hakkında yazıyor. Blogları okumakla ilgili en siteler analizi sevdiğim şeylerden biri, yazarlarının konu dışı kalması. (Kottke.org'daki her şeyin neden konu dışı olduğu açıklanabilir. Veya konuyla ilgili her şey var mı?)

Bruce, takip ettiğim yüksek kaliteli bir blog olan 3 Quarks Daily'ye bağlanan Follow Me Here'a yolladı.

Marcelo Rinesi, seyrek olarak her şeyden biraz bahseder. “Kim olduğumuzu ve ne düşündüğümüzü anlamaya yazıyoruz.”

Boşluk Dolabı “zamanı olabildiğince zevkli bir şekilde harcamanıza yardımcı olmak için tasarlanmış tarih, edebiyat, dil, sanat, felsefe ve matematikteki eğlenceli merakların bir koleksiyonudur”. (Thx, Peter)

Michael Tsai, teknoloji hakkında çok eski bir okulda bloglar yazıyor… okumak, rahat bir eski tişört giymek gibi hissettiriyordu.


Kenar çubuğu: her gün en iyi beş tasarım bağlantısı. Ve Nico Lumma’nın beş şeyi, “ilginç bulduğum her gün beş şey”.

Pamela aralarında onlarca bağlantıyla, görsel blog Ama Do It Float, sinirbilim blogu Mind Hacks, eski okul Everlasting Blort ile yazdı.

Elsa Mühendis Cate Huston tarafından siteler analizi yazılmış Kodda Yanlışlıkla önerir.

Madeleine, olağanüstü rutinleri, “yaratıcılık ve kusurlar arasındaki kesişimi araştıran röportajları, müzikleri ve yaşam deneyimlerini paylaşma” yazıyor.

Kari son 15 yıldır blogunu tuttu. Neden yazdığını neden yazdığını çok seviyorum:


Ben de onu dışarıda tutuyorum çünkü sosyal medyanın her şeyi almasına izin vermeyi reddediyorum. Bu şekilsiz, biçimsiz platformlar bunu hak etmiyor ve hak etmiyor. Bunun hakkında birçok kez blog yazdım, ancak yine de buna inanıyorum: Facebook’a giriş yaptığımda Facebook’u görüyorum. Blogunu ziyaret ettiğimde seni görüyorum.

Sosyal medya her zaman olduğu kadar zorlayıcı olsa da, insanlar Facebook ve Twitter gibi gözetleme devletleri Skinner kutularına giderek daha fazla yayılıyor. Bloglar ve haber bültenleri gibi merkezi olmayan medya bugünlerde daha iyi ve daha iyi görünüyor…

Geçtiğimiz yıl MoMA, New York'ta 1911'de çekilmiş dokuz dakikalık bir yerel sinema filmi sundu.


New York şehrinin bu belgesel gezisinde, dünyanın dört bir yanından tanınmış yerlerin fotoğraflarını çekmek için gönderilen İsveçli Svenska Biografteatern adlı bir kameraman ekibi tarafından yapıldı. (Ayrıca Niagara Şelaleleri'nde ve Paris'te, Monte Carlo'da ve Venedik'te çekildiler, ancak New York 1911 Müzesi'nin koleksiyonunda tek seçenektir.) Özgürlük Anıtı'nın çekimleriyle açılış ve kapanış filmde New York Limanı; Pil Park ve John Ericsson heykeli; Bowery ve Worth Sokaklarında yükseltilmiş demiryolları; Grace Kilisesi ve Mark Cross gibi Broadway yerler; Beşinci Cadde'deki Flatiron Binası; ve Madison Caddesi.

Film kısa bir süre için yalnızca MoMA’nın sitesinde yer aldı, ancak son zamanlarda yukarıda gömülü olanlar da dahil olmak üzere YouTube’da siteler analizi bazı kopyalar çıktı. Not: Filmin bu özel kopyası ses eklenmiştir ve “doğal hız” a yavaşlamıştır. Sesi kapatıyorum… eklenen foley efektleri yetersiz şekilde yapıldı. Orijinal videoyu görmek istiyorsanız, bunu izleyin.

New Jersey yıldızı Real Housewives bu hafta sonu uzun zamandır ortak ve yeni koca Marty Caffrey ile düğüm bağladılar ve Bimini, Bahamalar'daki Luna Beach Club'da aşağıdaydılar!

Related: Kenya Moore Onun 'Rüya Come True' Hamilelik Hakkında Up Up!

Şimdi 55 yaşında, RHONJ yıldızı da ailenin tüm evliliğini tuttu - diğer ev hanımları Teresa Giudice, Melissa Gorga ve Margaret Joseph'in nedimeleri olarak!

İki kızına da sahip olmayı seçti - Christine ve Jillian da tören için nedimelerdi. Sevimli!!

Elbette, kameralar yaklaşan bir RHONJ sezonu için sahil töreninin her anını yakalıyorlardı. Caffrey ve Staub şimdi iki yıl boyunca çıkıyorlar ve zaten birlikte yaşıyorlar ... bu yüzden bu geçiş onların üzerinde çok zor olmamalı.

Her şeyin bir kaç ay içinde gösteriyi izleyeceğini görmek için sabırsızlanıyorum.

Bir dünyada aniden pek çok festivalle dolu, en azından biri hayatımızdan - en azından bu yıl, belki daha uzun - ve kötü bilet satışları suçlanıyor!

FYF Fest bu yıl gerçekleşmeyecek. Festival sahipleri, yarışmayı duyurduktan sadece birkaç hafta sonra fişeği çekip büyük hafta sonunu yapmaya başladıktan sonra.

Yorumlar