Satılık Ev İstanbul

Satılık Ev İstanbul

Yaz kampı hakkında daha düşündün mü? Bu sene için hangi kamptan kayıt olacağınızdan emin değilseniz, Orleans'taki Shenkman Sanat Merkezi'ni düşünün!



Orleans'taki otoyolun hemen yanında yer alan ve çeşitli heyecan verici, yaratıcı yaz kampları sunuyor. 


Bir etkinlik, performans veya etkinlik için Shenkman Sanat Merkezi'ne gitmediyseniz, gerçekten görülmesi gereken bir tesis. Açık alan, tiyatro seçenekleri ve sürekli sergilenen sanatı seviyorum. Her iki çocuğum da Shenkman Sanat Merkezi'ndeki satılık ev istanbul salonlara göz atmanın, sergilere bakmanın ya da bir şovun tadını çıkarmanın tadını çıkarır.

Bu yaz, hala çocuklarınız için yaz kampı seçeneklerini düşünüyorsanız, Shenkman'daki harika teklifleri kontrol etmek istersiniz.

Neden Shenkman Sanat Merkezi'nde kamp düşünürsünüz?


Şehirdeki birçok kampın spor ve yüzme sunduğunu biliyorum ve etrafta koşuşturan çocuklar için harika bir yer. Bununla birlikte, yaratıcı, yaratıcı ve uygulamalı beceriler geliştirmenin de büyük bir hayranıyım ve tiyatro, yaratıcı sanatlar ve “yapımcı” olmanın birçok çocuk için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Her iki çocuğumun da bu kampların çeşitliliğini seveceğini biliyorum (ve seyahat nedeniyle kamp yapmasak bile, bu sene onları denemenin zamanı geldiğini düşünüyorum!)

Ne tür kamplar sunuyorlar?

Aşağıda yaz kampı sıralarının bir örneği. Hepsi yaz kampı kayıt sayfasında bulunabilir. Bu programların çoğu, Orleans Genç Oyuncular Tiyatro Okulu ve Ottawa Sanat Okulu gibi diğer kuruluşlarla ortaklaşa sunulmaktadır. Bu, ailelerin keyif alabileceği zenginliğin ve içerik kalitesinin bir başka örneğidir!

Çömlek çarkı yarım gün (12 yaş üzeri)


Ben sadece bir avuç seçildim, bu harika ve çeşitli çağlar içeriyordu, ama gerçekten hepsini listeleyebilirdim - çok fazla yaratıcı ve ilginç seçenek var. Bir müzik videosunun nasıl kaydedileceğini veya sahnede nasıl durduğunu öğrenmek ve oyuncu olmak için kampa gitmeyi seven birçok çocuk biliyorum. Çocuğunuza uygun olanı bulmak için tüm seçime göz atın. Kamplar 6 yaş ve üstü çocuklar içindir ve ben de gençler için çok fazla seçim olduğunu seviyorum.

Shenkman Sanat Merkezi'nde Yaz Kampı'na kaydolmayı düşünüyorsanız, kayıt artık açık. Çocuğunuzun istediği kampın temin satılık ev istanbul edilebilmesi için erken kayıt olun. Bu yaz çocuğunuzun yaratıcılığının Shenkman Sanat Merkezi'nde ışıldamasına izin verin!

Benden nefret etmeyin, ancak bu yazı yayındayken güneşte bir yerdeyim. Belki de havuzda. Bilmiyorum. Ama sıcak. Evet, March Break için Ottawa'dan ayrıldık, ama yıllar geçtikçe, evimizde kaldığımız zaman, şehir çocuklarla her zaman çok şey yapmıştır. Sadece, belki tüm sıcaklık olmadan.

Çocukları önümüzdeki hafta meşgul etmek istiyorsan, burada birkaç öneri var. SavvyMom'a git ve oradaki yuvarlağım için bir göz atmaya dikkat et!

Tek günlük atölyeler ve hafta boyu kamplar dahil olmak üzere, muhteşem ses getiren Mart Break kamplarını sunan birkaç blog reklamverenim var. Ayrıca, göz önünde bulundurulması gereken diğer bazı eğlenceli etkinlikleri de ekledim.

Çocuklarınız hiç casus olmak istemediler mi? Şimdi Kanada’nın Soğuk Savaş Müzesi’ndeki Diefenbunker’e teşekkür edebilirler. Ottawa’nın Batı ucundaki Diefenbunker'a gittiniz mi? Birkaç yıl önce oğlumuzla ve arkadaşımla gittik ve hepsinin tarihi doğasını çok sevdiler. Sığınakta olmak ve inşa edildiğinde yaşamın nasıl bir şey olabileceğine dair gerçek bir fikir sahibi olmak büyüleyici bir şeydi. Ben yardım edemedim ama James Bond ve Get Smart gibi klasik filmleri ve şovları düşünemedim.

Bu casus kampı düşüncesini sevmenin bir nedeni olabilir! 


Bu popüler kamp, ​​bu Mart Molası'nda tekrar koşuyor ve çocuğunuzu (ya da 7-12 yaş arası çocuklar) tüm hafta boyunca (13-17 Mart) ya da sadece bir günlüğüne kayıt olabilirsiniz.

Mart ayı boyunca her gün kampla ilgili yeni bir tema var. Kampçılar ana casus olmaları için ihtiyaç duydukları tüm becerileri öğrenecekler. Bir Ajan X ile ilgili bir sorun var gibi görünüyor, bu yüzden onların yardımcısı, Agent X'i engellemek için hafta boyunca kayıt altına alınacak.

Bu aile Mo Willems'in Fil ve Piggie kitap serilerini SEVİYOR. Onları çocuklarınızla okudunuz mu? İki karakteri kalıcı ve eğlenceli buluyorum ve hikayelerin anlatıldığı şekilde başlangıçtan çok etkileniyorlar. Bu bana göre, bir çocuk kitabının nasıl olması gerektiği. Okumun, kızımın geçen yıl okuldaki konuşma yarışması için Fransızca satılık ev istanbul bir Fil ve Piggie okumayı seçtiğini hatırlayabilirsiniz (bu konuda okuyabilirsiniz). Fransızca kitabını kütüphanede bulduğumuzda onun için kolay bir karardı. Sesleri bile yaptı!

İşte bu yüzden 25 Mart'ta Centrepointe Theatres'in Elephant and Piggie’nin “Biz Bir Oyundayız!” Adlı etkinliğe ev sahipliği yapması için çok heyecanlıyım. Diğer taahhütlerden dolayı kendimize katılamayacağımız için daha az heyecanlıyım, ama size her şeyi anlatmak için ayın üstündeyim ve diğer sevimli ailelerin bu sevimli karakterlerle tanışması için heyecanlıyım.

Yorumlar