Satılık Arsa Emlak

Satılık Arsa Emlak

Bana göre, denge bulmak bütün olarak alınan gün veya haftalarla ilgili değil. 



Onlar, her gün çekilen, birkaç barış, sakinlik ve kendi özlerimizle yeniden bağlantı kurmanın bir yolunu bulabildiğimiz birkaç an hakkındadır.


Kendime zaman ayırmak için kendime izin vermek yıllar sürdü. Çocukların ilk geldiği dönemde aileden, arkadaşlarımdan ve özellikle kocamdan gelen tüm desteğim vardı ve yine de, kendimi sadece birkaç dakikanın keyfini çıkarmanın çok zor olduğunu (ve bazen çok önemli olduğunu) ikna ettim.

Şimdiden hızlı ilerleyin ve o anların tadını çıkarmada sorun yaşıyorum. Yıllar içinde kendi refahım için ne kadar önemli olduklarını fark ettim. Sıcak bir köpük banyosu veya iyi bir kitapla çok tatmin edici buluyorum. Ve bakiyem her satılık arsa emlak zaman yalnız uçmak istediğim anlamına gelmez. Bazen denge benim için daha az iş veya ekran zamanı ve çocuklar dışında daha fazla zaman demektir. Ya da belki Andy hakkında ve ben kanepede oturup haftamızı bir çift olarak tekrar gözden geçiriyorum. Denge, tek boyutlu değildir. Her biri kendi kendimizi yaratırız.

Bu birkaç dakikayı kendime bulmanın en sevdiğim yollarından biri de bir fincan çay. Andy önce çay tiryakisi yapan kişiydi, ama tamamen gemide aldığım bir ritüel. Öğleden sonra veya akşam özellikle sıcak bir bardak çay içerek oturmayı ve sadece duraklamayı seviyorum. Bazen eski alışkanlıklara düştüm ve daha fazla iş yapmak için bilgisayarıma kupa getirdim, ama gerçekten var olduğum günlerde ve zihinsel bir molaya ihtiyacım olduğunun farkına vardığımda, bir bardak döküyorum ve sadece oturuyorum. Su kaynatmak için beklemek 2 dakika sürer, fincanımı hazırlayın ve kanepeye gidin.

Bu yeni Tetley Ayurvedik Denge Çaylarından zevk aldım - her biri dikkatle ve ustalıkla denge göz önünde bulundurularak oluşturuldu.


İşte Tetley'den bazı bilgiler:

“Tetley Ayurvedik Denge çayları, 5.000 yıllık bir bilgi sistemi olan Ayurveda'dan ilham aldı; bu, zihin, beden ve ruhun dengelenmesinin bütünsel esenlik için gerekli olduğunu öğretir. Ayurveda uzmanları ile çalışarak, yaşamımızın her aşamasında denge ihtiyacını karşılamak için karışımlarımız sevgiyle hazırlandı. ”

Farklı çaylar nelerdir ve onlardan nasıl keyif aldım?

Poise-Vata, endişe duyduğunuz veya satılık arsa emlak dağınık olduğunuz zaman için (son zamanlarda hangisinin en çok içtiğini tahmin et) sakinleştirici bir çaydır.

Cool-Pitta, aşırı ısındıysanız (spoyler uyarısı: Ay boyunca kesinlikle bana yardımcı olacağını düşündüğüm belli bir süre var) sizi serinletmeye yardımcı olur.


Vigor-Kapha, halsiz hissettiğinizde yardımcı olmaktır. (Bu yazıyı yazarken, bir fincan Vigor-Kapha'nın tadını çıkardım çünkü dün gece geç saatlere kadar okudum! Gördüğüm şey budur!)

Özellikle yılın bu zamanında, dengemizi keşfetmek ve üzerinde durmak her zaman kolay değildir; Kendimizi iyi işlediğimizden, faaliyetlerimizde ve ruhumuzda olduğundan emin olmak için. Ancak, bir kez bulduğumuzda, sadece birkaç dakika için bu ödüllendirici bir duygudur.

Çaylar ve içerikleri hakkında daha fazla bilgi için Tetley web sitesini ziyaret edin.

İlk bebek duşunu hatırlıyor musun? En sevdiğin hediyelerden bazılarını hatırlıyor musun? Fotoğraf albümleri ve bebek kitapları, çok uyuyanlar ve yıkama bezleri (hepsi iyi kullanıldı), bazı kreş eşyaları ya da eşiniz için kayıt yaptırmış olduğunuz bebek arabası gibi büyük eşyalar vardı.

Favori hediyem Cloud B Sleep Sheep olduğu ortaya çıktı. O zaman henüz bilmiyordum, hala hamileyim ve "yenidoğan uykusunun" tam anlamıyla tam anlamıyla gerçekleşmediğini fark etmedim, ama sevdiğim bir şey olduğu ve çocuklarımın sevdiği bir şey olduğu ortaya çıktı. Uyku alışkanlıklarımızı değiştirmemiz o kadar da fazla değildi - tabi ki hala çalışmak zorunda kaldık - ama beyaz sesler bebeğim ve kendim için yatıştırıcıydı. Koyunlar artık biraz daha tatlı, biraz daha az temiz bakıyor ve 10 yıl sonra oyun odasında bile hangi çekmecenin olduğundan emin değilim. Ama bu koyunları her zaman sevgiyle düşünüyorum. 

Bununla birlikte gittik ve eninde sonunda başkalarına hediye edecektim.


Çok geçmeden, yatak odasını yıldızlarla aydınlatan Alacakaranlık Kaplumbağası ve geceleri hafif bir çiş ışıklıydık. Yine tatlı, sakinleştirici bir eşyaydı ve bunun bir gece lambasının olması için harika bir yol olduğunu düşündüm.

Cloud B son zamanlarda benimle bağlantı kurduğunda ve yeni ürünlerinden birkaçını paylaştığında heyecanlandım. Çocuklarım bebek ve yürümeye başlayan yılların çok ötesindeyken, kız kardeşlerim bu yaş aralığındaki çocuklara sahip ve en satılık arsa emlak küçük kız kardeşim üçüncüsüyle hamile kaldı. O zamandan beri, yeni bebeğim yeğenim geldi ve Cloud B bana onun için bazı yeni eşyalar hediye etti. Ablamı söylediğimde çok heyecanlandı. Diğer iki çocuğu için diğer Cloud B ürünlerini kullanıyordu ve büyük kız kardeşlerin bile seyahat eden gece lambası gibi kullanabilecekleri yeni olanlara sahip olmaktan mutluluk duyuyorlardı.

Yorumlar