Sahibinden Konut

Sahibinden Konut

Şanslıyım ki, yemek ve deney yapma sevgim, tipik olarak yemek yapmadığımdan daha fazla zevk aldığım anlamına gelir. Kurabiyeleri yaktığım zamanlar var. 



Ve zamanlar sadece bir kaleci olmayan ve bu sadece yaratıcı sürecin bir parçası olan bir tarifi denediğimde.


İnsanlar bana iyi bir aşçı olmam gerektiğini söylediğinde, ben güldüm. Çünkü evet, gurur duyduğum muhteşem yemekler servis ettim, ama bir şeylerin felaket olduğunu düşündüğüm birçok kez oldu. Sadece tekrar deniyorum.

Bu haftasonu yarı dondurulmuş bir hindistancevizi limonlu cheesecake tatlısı yaptım. Yarı dondurulmuş dedim çünkü yemek yemeden sahibinden konut önce donmadı. İstediğimi düşündüğüm bir şey için özlemle, (benim için anahtar kireçli pasta ilham kaynağıydı) bir araya getirdiğim malzemelerin bir araya getirilmesiyle bir araya getirilmişti.

Sonunda, harika oldu. Bu konuda değiştireceğim şeyler var, ama bu kazanan bir deneydi. Uygulaması yaratıcı ve eğlenceliydi.


Çocukluğumdan, hayatımı aniden tekrar girmem gereken şeyleri seviyorum. Fred Penner'ın 22 Nisan'da Shenkman Sanat Merkezi'ne geldiğini görünce böyle hissettim.

Fred Penner’in yerini daha gençken mi izledin? Kardeşlerim ve sık sık vardı! Müzik ve bu türden çocuk gösterileri, takılmak ve rahatlamak için harika bir yoldu. Sabah veya okuldan sonra olup olmadığını hatırlayamıyorum, ancak okula gitmediğim aylarda bunu izlediğimi hatırlıyorum. YouTube'a git ve açılış şarkısını dinle. Her şey geri geliyor!

Fred Penner’in Ottawa’ya geldiğini seninle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum! Şov 22 Nisan'da gerçekleşecek ve bunu 1:00 başlama saatinden önce seviyorum, Ottawa Sanat Okulu ile ortaklaşa öğle saatlerinde başlayacak bir aktivite istasyonu var. Çocuğunuz boş bir siyah tişört ve ekrana özel bir kedi tasarımı getirebilir. Şarkıyı hatırla Cat geri mi geldi? Bir t-shirt durağı getirmezseniz ve kağıda basılabilir.

Orleans Genç Oyuncuları da bir fotoğraf dizisi hazırlayacaklar. Bu yüzden, gösteriden önce ailelerin girmesi için çok şey var!


Bir Paskalya ikramiyesi olarak da iki katına eğlenceli bir Paskalya etkinliği mi arıyorsunuz? Ottawa bölgesi çevresindekiler için, Orleans'ta açılan yeni bir dondurma ve çikolata dükkanı hakkında yaptığımı hatırlıyorum. Chocolat Favoris, sahibinden konut etraftaki en tatlı ısırıklardan bazılarını almak için lezzetli (eğer çok lezzetli değilse) bir yer olduğunu kanıtlamıştır. Hatta Noel'den bir takvim takvimi aldık ve sevdik.

Şimdi, Paskalya için çikolata "boya" var. Kendi çikolata-yumurtalarını aldım ve eğlenmek için çocukların önümüzdeki hafta sonu dalış yapmasını bekleyemem. Yumurtalar, parlak renklerdeki kakao boyası, boya fırçaları ve yumurtalıklarla gelir. Bazı şeker gözler ve bıyıklar da aldım çünkü bu çok komik olacak ve çocuklar onları seveceklerini biliyorum.

Online ve mağazada lezzetli görünümlü Paskalya çikolata bir seçim var. Şimdi gitmeden önce onu ele geçirme zamanı!


Televizyon ya da film izlerken, benim için bir kaçış. 22, 49 ya da 120 dakika boyunca başka bir yere taşınmak istiyorum. Kendi başıma kaymak istiyorum ve fantastik dünyasındaki zorlayıcı, dinamik karakterleri takip ettiğimi hissediyorum. Belki de bu yüzden filmleri ve gösterileri çok gerçekçi hissetmekten kaçınmaya çalışıyorum. Çünkü gerçekten bir kaçış.

Bununla birlikte, karakterleri ve neden kalıcı olduklarını anlamak da güzel. Ekrandaki ilginç kadınlara çekilmemin bir nedeni olabilir. Vampir Avcısı Buffy'yi ya da X-Files'dan Dana Scully'i düşün. Bunlar çok yönlü olan kadınlardı ve haftadan sonra onları izlemek istemedikleri zordu.

Netflix'in, sarılmak istediğimiz, gülmek istediğimiz, kaçmak ya da öğrenmek istediğimiz kadın karakterleri içeren birçok şov vardır.

Kızım show Home'u (sevdiğimiz filme dayanarak) izlediğinde ve Tip'i iyi, arkadaş canlısı ve eğlenceli bir kız olarak gördüğünde, onun izlemek için harika bir karakter olduğunu biliyorum. Ya da hepimiz Anastasia ve The Princess ve Frog sahibinden konut gibi bir film izlediğimizde, özellikli kadınların her birinin kendilerini bulmaya ve kendileri olduğunu görebiliyoruz.

Bir şovda veya filmde kendimi kaybetmeyi seviyorum ve karakterler bu konuda önemli bir rol oynuyor. Sadece kendim için değil, aynı zamanda uğraştığım özellikleri de sunan kadınlara çizilmem hiç de şaşırtıcı değil. Bu, televizyonun yağmurlu bir öğleden sonra aklına takılan bir şey değil, hissetmek için bir şey olduğu zaman. Ve bundan hoşlandım.

Yorumlar