Sahibinden Kiralık Evler

Ottawa’nın Doğu Yakası’ndan Parc Jean Drapeau’ya gitmek için arabayla iki saatten biraz daha uzun bir süre. Yani bir günde yapılabilir. (Biz kesinlikle ziyareti daha rahatlatıcı yapan bir gecede kalmak teklif edildi, ama biz arabada hopped ve gerekirse karanlık önce ev olabilirdi.)

Bu yaş için ne kadar iyi?

Her yaştan. Kesinlikle. Hepimiz çok eğlendik. Küçük olanlar yapacak pek çok ücretsiz aktivite bulacaklar. Gençler, en çok borulamayı çok sevdiler ve canlı müzik ve buz oymacılığı da dahil olmak üzere sahne eğlencelerini hepimizle doluyordu.

Çocuklar da dev buz korsan gemisi gördüklerinde aşağı yukarı kayabildikleri zaman kaybolacaklar!

Etkinlik boyunca bazı bebek arabalarını gördük, ama zeminin hafif sıcaklıklardan oldukça etkilendiği göz önüne alındığında, onu itmek zor sahibinden kiralık evler olabilir. Daha fazlasını gördüklerim, kar kaplı alanların etrafından çekilip çekilmedikleri küçük kızaklardır.

Boyunca ısınma alanları vardır ve ana bina, molalarınızı almak için bir kafeterya ve lavabolar (sitenin etrafındaki limanlara ek olarak) sunmaktadır.

Yapmalı:

Tüm aktiviteler dışında? Ateşte kızartmak için bir sopayla bir sosisli ve biraz akçaağaç taffy yaptığınızdan emin olun. Sadece kışın gerçekten Kanadalılarmış gibi hissettiren bir şey vardı.

Ayrıca, eğer çocuklarınız yeterince yaşlıysa hepimiz boruların mutlaka yapılması gerektiğine karar verdik!

Oraya erken gidin. Sitenin açılması ve orada beklemek zorunda değildi büyük olduğu gibi orada oldukça iyi var. Öğleden sonra, en sahibinden kiralık evler popüler aktiviteler için hatlar kesinlikle daha uzundu.

İlk geldiğinizde, uzun çizgilerden kaçınmak için önce boru gibi büyük etkinlikleri yapmayı planlayın.

Her hafta sonu farklı bir etkinlik dizisi vardır; belirli zamanlar ve detaylar için web sitesini kontrol edin!

Sadece suya girebilecek küçük bir sırt çantası ve birkaç ekstra eldiveni ve çorabını getirin!

Gelecek yıl için planlarımızı zaten görüştük! Fête des neiges hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edin.

Açıklama: Konaklama, yemek ve seyahat masraflarını içeren bir basın gezisinin bir parçası olarak Fête des neiges'e katılmaya davet edildim. Bütün görüşler benim (veya ailemden)!

Bir aile olarak seyahat etmeyi çok seviyoruz ve yıllar boyunca hazırlanmakta daha iyi olduk diye düşünüyorum. Bavulunu paketlerken ya da yol tutturucuları için ipuçları yazdım. Ama fazla konuşamadığım bir şey var, ama yine de her yolculukta bizimle birlikte geliyor.

Seyahat ettiğimizde mini ilaç dolabını yanımızda getiriyoruz. Açıkçası, bir ahşap raf ünitesini paketlemiyoruz, ancak ilaç dolabımızdan (genellikle iyi stoklanmış olan) temel unsurlar, bizi getirecek şekilde paketlenmiş ve birkaç kesinti ile varış noktamızda hazırlandığımızdan emin olunmaktadır. Zaman zaman hazırlıksız ve hazırlıklı oldum (mini eczanem sayesinde!)

Turks ve Caicos'a seyahat ettiğimizde, yerel bir eczane için, uçuşumuzdan önce bazı anti-bulantı ilaçları almak için özel bir gezi yapmamız gerekti, çünkü gerçekten yaptığımızdan daha fazla şey olduğunu düşündüm (Ottawa'dan ayrılmadan önce kontrol etmemiştim) !)

Geçen yaz, PEI'de göğsümde daha fazla döküntüye dönüşen çok fazla güneşim var. Özellikle ateşli değildi ve güneş kremi geçirdim, bu yüzden cildimin neden bu şekilde tepki gösterdiğini hala bilmiyorum. Ancak, neyse ki, eczane torbamda kullanabileceğim bazı hidrokortizon kremlerim vardı ve sadece temizlememize değil kaşıntıyı hafifletmeye de yardımcı oldu.

Ve tabi ki, hepimiz hepimiz seyahat ederken çantalarımız, arabalarımız ve çantalarımızda bandajları taşımamız gerekir. Maceralarınızda hala çok fazla zamanınız olduğunda küçük bir kazıma ya da blisterden daha kötü bir şey yoktur!

Çocuklarla seyahat ederken neleri toplayacağımı gösteren ipuçlarından bazılarıyla bir video paylaşmak için Life Brand ile ortaklık sahibinden kiralık evler kurdum. Bir sonraki seyahat çantanızı paketlerken aklınızda bulundurmanız gereken bazı fikirler aşağıdadır.

Videoyu buradan izleyin ve ipuçlarından daha fazlası için okumaya devam edin!

İlaç dolabınızda ne yapmalı?

İlk olarak, eşyalarınızı saklamak için su geçirmez bir torbaya ihtiyacınız var. Eski bir makyaj çantası veya fermuarlı su geçirmez çanta kullanın (bebek çantaları için bebek eşyalarını saklamanız gerekebilir!) Ya da sadece bir plastik poşet de işe yarayacaktır. .

Yolculuğunuza bağlı olarak, her zaman hazırda çantaya sahip olamazsınız. Uçtuğumda, kontrol edilen valizlerime girerim, ama kolay erişim için çantamda tutmak için parçaları çekerim. Genellikle bandaj, baş ağrısı ve bulantı karşıtı ilaçların hazır olması gerekir.