Küçükyalı Satılık Daire

Yakın zamanda Kanadalı Tarih Müzesi'nde Napolyon ve Paris özel sergisini görmeye gittik. O gün, dördümüzün sadece Tarih Müzesi'ne değil, aynı zamanda yıl boyunca Savaş Müzesi'ne girmesine izin verecek bir aile üyeliği almaya karar verdik.

Sadece Napolyon sergisini görmedik, aynı zamanda gerçekten büyüleyici olan Deadly Skies sergisine de (Savaş Müzesi'nde) gittik. Pasaport yaklaşık 100 dolardı ve otopark, hediyelik eşya dükkanında ve kafelerde indirim ve ayrıca Müzeler'e girişimizi içerir.

Bu harika bir paket anlaşması ve aileler ve bakıcılar için birçok farklı seçeneğe sahip.

Müzeler için yabancı değiliz, ancak Çocuk Musuem'de Tarih Müzesi'nden daha fazla zaman geçirdik (bu ilkbahar ya da yazları düzeltmeyi planladığım bir gerçek!). Her gittiğimizde yeni bir şeyler öğreniyoruz ve çocuklar her zaman pek küçükyalı satılık daire çok mükemmel soruyla sonuçlanıyor. Onların coşkusunu çok seviyorum ve şimdi üyeliklerimizle, kısa yolculuklar için bile daha sık gidebileceğimizi çok beğeniyorum (programlarımızla, bazen en iyi şekilde çalışır!)

Çocukların çok az olduğu ve tam zamanlı okulda değilken Tarih Müzesi'ne de geçtim (Bilim / Havacılık / Tarım Müzeleri'ne de girdik!). Okul başladığında gün boyunca benimle evde olmadıkları zaman üyeliklerimizi durdurduk. Ama bilgi ve Müze eğlencesi için susamaları asla gitmedi. Çocuklar yaşlandıkça, müzeyle ilgili her şeye ilgileri arttı. Ve biz onu seviyoruz!

Aile geçişlerini aldığımız için mutluyum. Şimdi sadece kontrol etmek için hangi özel olayların ortaya çıktığını görmek için web sitelerine göz atmak zorundayım. Yıllık geçişlerimiz IMAX girişini içermese de (bunun için yıllık bir bilet satın almanıza rağmen), yıl boyunca filmleri inceleyebiliriz (ve Tiny Giants ile çocukların görmek istediklerini gösterebiliriz. için!)

Bu yıl üyeliğimizi kullanmayı dört gözle bekliyorum!

Şimdi tatil sona erdi ve Yeni Yıl geldi, çoğumuz Ocak ayında “azaltmak” için bir ay olarak bakıyoruz. Evdeki “eşyaların” azalması olabilir (yeni oyuncaklardan dekorasyona), stres düzeylerinde bir düşüş olabilir veya evdeki faturalarımızın azalması olabilir. Market check-out'ında ve mutfaklarımızda para tasarrufu, bütçelerimizi tekrar izleyebilmemizin bir yoludur.

Her yıl market bütçemizi gözden geçirmeyi taahhüt ediyorum. Yemeklerimizi her zaman masamıza koyabildiğimiz için ne kadar şanslı olduğumuzu biliyorum, ancak atıkları azaltarak, planlarımızı artırarak ve zımbaların iyi stoklanmasını küçükyalı satılık daire sağlayarak tasarruf edebileceğimiz yerler var. Bakkal faturamda para biriktirmeme yardımcı olmak için kullandığım bazı ipuçları. Bu yazı, 2017'ye girerken ve düzenli bir yemek rutinine geri dönmem gerektiğinde, benim için zamanında hatırlatma görevi görüyor. Tatil bunun için zor!

Toplu yemek pişirmek

Her zaman çok az ekstra çaba ile kolayca ikiye katlanabilen veya üç katına çıkabilen bazı tarifler vardır ve çoğu zaman küçük ek masraflar vardır. Makarna iyi bir örnektir. Su kaynatılırken ve makarnayı pişirirken sobanın üstünde duracaksınız, bu yüzden ekstra bir şeyler yapabilirsiniz. Daha çok güveç ve çorba çorbası yapmaktan hoşlanıyorum çünkü çok fazla pahalı olmayan sebzeler ve biraz daha fazla protein ekleyebilir ve daha da uzatabilirim.

Yemekleri dondur

Dondurucudan bahsetmişken, bu sadece yemek hazırlamaya değil, aynı zamanda yemeğin yediğinden emin olmanın da en sevdiğim yollarından biri. Dev bir yahni topluyorsam ve pazartesi gecesi aldığımızda, Salı günü artabiliyor, eğer bundan sonra hala var ise, dondurucunun içine koyarım. Bazen porsiyonlar, bir aile olarak gelecekteki bir yemek için yeterlidir, diğer zamanlarda kolay bir hafta içi öğle yemeği için yaparlar.

Ayrıca yoğun bir haftaya gittiğimizde dondurucuda yemek yemenin yararlı olduğunu da düşünüyorum. Seyahat etmeye ya da çocuk aktivitelerine gitmeye hazırlanırsak veya toplantılarla doluyken, o gece sıcak bir yemeğin tadını çıkarabileceğimizi biliyorum.

Etsiz git

Et söz konusu olduğunda yenmek zor olan bazı yemekler var - örneğin iyi bir burger seviyorum. Ve her sık ​​sık, sadece pastırma istiyorum. Ama haftanın her gecesi et yemiyoruz. Bazı geceler kırmızı et ya da domuz eti yerine balık tutuyoruz, ama genellikle hafta boyunca bir noktada vejeteryan yemeği ile sonuçlanıyoruz. Ancak bu, lezzetli ve küçükyalı satılık daire eksiksiz bir yemek yemediğimiz anlamına gelmez. Denemek için birçok şaşırtıcı vejetaryen ya da etsiz yemek var. Örneğin, satışa sunulan konserve fasülyeleri ve bazı pahalı olmayan toppeleri kullanarak fasülye enchiladaları yapabilirim (bunlar çok fazla ve aynı zamanda dondurulabilir!). Herkesi tam olarak hissetmesini ve protein içeren dengeli bir yemeğe sahip olmasını istiyorum ama et her zaman yıldız olmak zorunda değil. Yumurta, fasulye ya da diğer alternatiflere ulaşmak.

Bir öğe çok yemek oluşturabilir

Satışta güzel bir sığır eti veya domuz rostosu aldığımda seviyorum. Bu, sıkıcı olmak zorunda kalmadan tipik olarak en az 2, üç öğün değil, alabileceğim anlamına gelir.