Kiralık Ev Ankara

Kiralık Ev Ankara

Bu Mo Willems'in kendisi tarafından yazılan bir canlı aksiyon müzikalidir. Gösteri anaokulu ve birinci sınıf öğrenciler için tavsiye edilir, ancak büyük çocuklarımın bundan zevk alacağı gerçeğini biliyorum. 



Bunun popüler bir gösteri olacağını hayal ediyorum. Hayal kırıklığı yaşamamak için biletlerinizi bugün alın.


Daha da iyisi, eğer gösteriye saat 12'den akşam 1'e kadar devam ederseniz, Nepean Görsel Sanatlar Merkezi bir gösteri öncesi zana ev sahipliği yapıyor. Çocuklar kendi fillerini ve domuzlarını yapabilirler! Bu, çocukları müzikal tiyatroya tanıtmanın ve biraz eğlencenin paylaşılmasının eğlenceli bir yolu olacaktır.

Ayrıca, bu blogu izlemeye devam edin - Filme ve Piggie hakkında sizlerle paylaşmak istemeyeceğiniz bir kaç şey daha var, özellikle de bizim gibi bir hayranınız varsa!

Çocuklarım sevdikleri eğlenceli şeylere sahipler - bu bir kupa ve top. Bir kaç yıl önce bir kaleye gittiğimizde, orada denemelerine izin kiralık ev ankara verdiler ve tabi ki, hepimiz sadece küçük bir rekabet gücümüz olduğu için, topu o bardağa almaya kararlıyız! Çok eğlenceliydi. Sonra, Santa en büyüğümü Noel için bir fincan ve top getirdi. Ebeveynimin evinde bir fincan ve top turnuvamız bile vardı.

Bu aptalca, eski moda eğlence ve ben basit oyuncağın onlara çok neşe getirdiğini seviyorum. 


Yeğenlerim veya yeğenlerim geldiğinde, her zaman onlara ilgi duyan bir eşyadır, ama sert tahta toplar, çok fazla çırpıyorlarsa küçük nogginslere zarar verebilir. Bu yüzden, küçük kemanlar için pratik yapmak için kendi kupamızı ve toplarımızı yapıyoruz.

Mart sonu sadece birkaç hafta uzakta ve Ottawa'daki pek çok ebeveyn, çocukların zamanlarını nasıl geçireceklerini merak ediyorlar. Zaman ayırdıysanız ve planlara ihtiyacınız varsa, birlikte bir aile olarak yapılacak çok sayıda günlük etkinlik var. Ama eğer çocuklar çalışırken bir kampa zaman harcayacaklarsa veya çocuk bakımına ihtiyacınız varsa, o zaman Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi'nden başka bir yere bakmayın.

NCAC ve NVAC'ın sunduğu teklifleri sevdiğim şeylerden biri, sadece çocuklara ve gençlere yönelik tam günlük kampların olmaması, ayrıca yarım günlerin olduğu ve Suluboya Kampı Genç Ustaları gibi. Bu hafta kampı, 9-13 yaşları arasında Mart Arası haftanın 1'i ile 17.00 saatleri arasında. Sulu boyaların bu adım adım eğitimleri haftalarını aydınlatacak!

İnanılmaz kulağa hoş gelen diğer kamplar (benim çocuklarımın çizileceğini düşünüyorum) sadece birkaç isim vermek için tiyatro kampı veya animasyon kampı olacaktı. Yaratıcı olan ve kentteki çocuklara yeni bir ilham kaynağı olacak kampların düşüncesini çok seviyorum. Moda tasarımı, müzikal tiyatro, çizim, zombi olmak 101 ve kiralık ev ankara daha fazla kamp teklifi hafta geçirmek için eşsiz bir yol.

Uygunluk durumu varsa, Mart Molası kampına kayıt olabilirsiniz. Kamplar 6-17 yaş arası çocuklar için kullanılabilir, bu nedenle okul çağındaki çocuklarınızın neredeyse tamamı için bir şey var. Tam gün kamplar sabah 9'dan akşam 4'e kadardır, ancak erken bir bırakma (8:00) ve geç bir saat (17:00) sunmaktadır.

Açıklama: NCAC bir blog reklamverendir. Bütün görüşler benim.


En sevdiğim şeylerden biri sıcak bir banyo yapmak. Uzun bir günün ardından, kaslarımı gevşetmem gerektiğinde, stresli olduğumda, yalnız kalmak istediğimde, başım ağrıyorken ve en genç yaşta çalışmaya başladığım zaman bile Andy'yi uyandırmadan önce küvete.

Bu bir sığınak. Ev aldığımızda en sevdiğim özelliklerden biri olan büyük bir küvete sahibiz. Ben köpük banyosu için bir emici ve asla yeterli, ama besleyici banyo bomba seviyorum ve son zamanlarda, daha fazla epsom tuzları ihtiyacım var. Eco Chic Movement'dan bu makaleyi okuyana kadar epsom tuzlarının faydalarını anlamadım.

Sakinleştirici bir ortam için yakılabilen küvetin etrafında mumlar var. Genelde bir kitap getirmiyorum, fakat telefonumu sörf yapmak için getirdiğimi bilmekteyim (ve her seferinde merak ettiğim her seferinde * bu küvetin içine düştüğüm zaman *).

Banyoları ve onlardan nefret edenleri seven insanlar varmış gibi hissediyorum. Birçok insan dev küvete atmayı ve büyük bir duş almayı tercih kiralık ev ankara ediyor (ayrıca güzel!) Ama banyoyu banyoya bırakmamın bir yolu yok.

Ebeveynler olarak bu sessiz anları bulmamız gerektiğini düşünüyorum. Yalnız olmaktan. Sıcak bir bardak çay ya da iyi bir kitapla - yeniden canlandırmanın başka yolları da var - ama sıcak günlerden biraz daha iyi bir şey yoktur.

Biliyorum, biliyorum, gönderdiğimden beri sonsuza kadar!


Sevgililer Günü’nden beri buralarda bir kasırga etkisi oldu. Kayınvalidem bir ziyaret için şehre geldi, kızımın 8. doğum günüydü, hafta sonu çoğunu partilerle kutladık (çocuklar, aile - çok insan!) Ve Pazartesi günü Pazar günü gibi hissettiği bir Aile Günü tatili oldu tüm gün. Haftanın hangi günü olduğu konusunda hiçbir fikrim yok.

Ancak, bir Mart tatiline çıkmadan önce, kısaca bir rutine dönüyoruz. YUPPİ!

Yorumlar