İçerenköy Kiralık Daire

İçerenköy Kiralık Daire

Ayrıca ölçümleri periyodik olarak da alabilirsiniz. Haftada iki kez çalışmak için bir hedef belirlerseniz, oraya ulaşmanızı hatırlatmak için takviminize not edin. 



Son olarak, sizi takip etmenize yardımcı olabilecek çok çeşitli fitness takipçileri ve uygulamaları bulunmaktadır.


Erişilebilir olun:

Mevcut programınızı, günlük aktivitelerinizi ve mevcut taahhütlerinizi göz önünde bulundurarak fitness hedeflerinizi haritalandırdığınızda kendinizi başarıya ulaştırınız. Amacınız her defasında bir saat için haftada beş kez çıkmaksa, ancak işiniz çok zorlu ve çoğu zaman fazla mesai harcıyorsunuz, bu gerçekçi olmayabilir. Gerçekçi olarak içerenköy kiralık daire neler yapabileceğinizi düşünerek başlayın - belki de haftada iki kez 30 dakikadır veya belki haftada dört kez sadece 15 dakikadır. Başlamak için çok fazla uğraşmaya çalışmak çoğu zaman cesaret kırıcıdır. Küçük, ulaşılabilir adımlar, yıl ilerledikçe hedeflerinizi yükseltmenize yardımcı olabilir.

Hedeflerinizi belirleyin, sevdiğiniz bir şeyi seçin, bir plan geliştirin, biraz hesap verebilirlik oluşturun ve fitness, eğlence ve daha fazlası ile dolu mutlu ve sağlıklı bir 2017 başarmanıza yardımcı olmak için başarınızı ölçün.

Susan McDonald, deneyimli ve sertifikalı bir kişisel antrenördür ve doğum öncesi ve sonrası fitness alanında uzmandır. 


FITMOM Ottawa'nın gururlu sahibi. O, eski Ottawa South, New Edinburgh ve Ottawa West'de 6 yıldan uzun bir süredir prenatal fitness, anne ve bebek fitness ve egzersiz kampları sunuyor. Susan, iki gencin annesidir ve düzenli olarak kendi kendine zaman ayırmanın faydalarını tanır!

Blog, tatil içerik ve hikayelerini paylaşan çok yoğun ve eğlenceli bir ayın ardından bir molada olmak üzere. Gelecek birkaç günümü en çok sevdiğim şeyi yaparak geçiriyorum - ailemle birlikte olmak.

Umarım hepiniz harika bir tatil sezonu geçirirsiniz. Gelecek hafta tekrar geleceğim!


Bazılarınız için şok edici olabilecek bir şeyi itiraf edeceğim - cheesecake genellikle tatlı için ilk tercihim değil. Kocam onu ​​seviyor ama ben de cheesecake'i her zaman aynı şekilde takdir etmiyorum. Bununla birlikte, bazı istisnalar vardır. Sosu olan her şey genellikle dikkatimi çeker ve açıkçası, geleneksel bir kirazlı cheesecake de yenmek zordur. İyi bir peynirli kek iyi peynirli kek, ne demek istediğimi biliyor musun?

Ve lezzetli olan cheesecake tariflerini bulduğumda? Gelecek için onları işaretlemek için sabırsızlanıyorum. Örneğin, Dulce de Leche cheesecake nasıl? İşaret. Ben mi. Yukarı. İşte bu tarif hakkında sevdiğim şey: Yapması içerenköy kiralık daire kolaydı, eğer isterim ki (önceden hazırlanmış Dulce de Leche satın alarak) aldatabilirim, ileride yapılabilir ve birçok kişiye hizmet vermek için yeterli hale gelir - tatlı olduğunda tatlı.

Birçoğumuzun bu zamanı için, birçok misafir, ailemizin dışında bir aile ve bir ziyaret için uğrayan arkadaşlar beslemek için yemek pişirip pişiriyoruz. Bu hafta buzdolabında olmak, insanlarla tatlı bir şeyler paylaşmak istediğimde gerçekten çok işe yarıyor!

Tatil boyunca pek çok arkadaş ve aile geldiğinde, menüye ayak uydurabilmek çok zor olabilir. Buzdolabında ayarlanabilen ve servis edilene kadar unutulabilen bir tatlı arıyorsanız, bu sizin için olanıdır. Çok lezzetlidir, en büyük cheesecake hayranı olmamam olsa bile, bu beni bir tane haline getirecek tarif türüdür.

Mutlu tatiller!


Noel'i sevmem sürpriz değil. Aralık ayı için bu blog Noel'de ortaya çıktı, garland ve parıltılarla ortaya çıktı ve yeni bir kategoriye her göz attığınızda Noel şarkıları söylüyor. Onu seviyorum.

Ama yılın bu zamanı, özellikle büyük gösteriye kadar sadece birkaç gün kala, ezici olabilir. Noel kartlarımızın şimdi Yeni Yıl Kartları (kendi başıma) olacak ve her etkinliğin programa göre ayarlanması gerekebileceği bazı şeylerin sadece yapılacaklar listesinden atılması gerektiği noktadayız.

Her sene kullandığım birkaç hilem var ki bu, “Hepsini yapmam lazım” hissini azaltmaya yardımcı oluyor ve bu bana neşeli ve neşeli hissetmemi sağlıyor. Küçük adımlar gibi görünüyorlar ama benim için büyük bir etkisi olduğunu biliyorum.

1. Kağıt tabakları

Evet, çevre için üzerime düşeni yapmaya istekliyim. Hayır, ben her zaman şirket sahibi bir bazillion mini meze tabakları kirlenmiş istemiyorum içerenköy kiralık daire ve bir tepsi ve aperatif tepsisi koydu. Onun yerine, bu ay boyunca her zaman hazırda, sağlam kağıt tabaklarım var. Kurabiye dekorasyonundan, bazen el işlerine ve hatta el işlerine kadar, kâğıt tabakası yılın bu zamanlarında arkadaşımdır.

2. Satın alınan mezeler saklayın

Ben çok yemek yaparım. Yemek yapmayı severim. Ancak, her gece ya da her zaman bir şirkette dev bir yemek yapmak istemiyorum. Bu yüzden dondurucu mezeleri dondurucuda hazır olmaya devam ediyorum. Bazen, ailemiz var ve sonra biz ziyaret edip oynuyoruz ve herkes biraz aperatifli. Bana ne kadar yemek yediğimi vurgulamadan yemek için hızlı bir ısırık sunabilmem iyi olur. (Costco'nun bazı harika seçenekleri var ama aynı zamanda Sobeyleri de kontrol et. Bu harika karides mezeleri var ve kutular şimdi 2 tane bedava al.)

Yorumlar