Güneşli Satılık Daire

Güneşli Satılık Daire

Perşembe gecesi saat 3:30 ve akşam 6:30 da performansları ile tüm aileniz bu performanstan zevk alabilir. 



Max ve Ruby, çocuklarımın daha gençken ve ebeveynler olarak hep televizyonda hepimizin yankına sıkıca dikilmiş bir diliyle (ailelerinin neresiydi?


Ama ikili çocukluk favorileri olmaya devam ediyor ve sahnede bir tatil performansı aileniz için yeni bir geleneğin başlangıcı olabilir! Çocukları şovlara ayırmaya bayılıyorum ve yılın bu zamanında dışarı çıkıp bu zamanı birlikte geçirmemiz güzel, özellikle de hepimiz çok meşgul olduğumuz için.

Fındıkkıran müziği çok seviyorum ve dans etmek güzel olacak. Max ve Ruby karakterlerine bağlı olarak, çocuklarınızı onlar için çocuk dostu olan klasik bir tatil performansına sokmanın bu kadar güzel bir yolu.

Nepean Görsel Sanatlar Merkezi el sanatları etkinliğine katılmak için performansın erken saatlerini gösterin.

Çoraplar için mükemmel hediyeleri bulmayı çok seviyorum. Andy ve ben her yıl çorap alışverişi yapıyoruz (Santa artık bizim için güneşli satılık daire bizimkini doldurmuyor!) Ve aynı geleneklerin bazılarını (oh, merhaba çorapları) tekrarlamak değil, aynı zamanda eklemek için yeni bir şeyler bulmak da her zaman eğlencelidir.

Blog reklamvereni terra20, stoklama işçileriyle dolu bir stoktur. Oradan çoktan bir çift aldım (ama meraklı gözler yüzünden burada paylaşamıyorum!) Ama evdeki çorapları doldurmana yardımcı olabilecek birkaçını paylaşacağım! Çoraplar sadece çocuklar için değil! Bu fikirler, listenizdeki iyi bir listedeki herhangi bir yetişkin için mükemmel olacak!

Birkaç hafta önce The Crown'a bastık. O zamandan beri, insanlara izlediğimizi söylediğimde, ona “izlemek için listemde!” Dendi ve nasıl sevdiğimizi sormuştum.

Hem Andy hem de onu sevdik.


Bu yüzden izleme listenizde tutmayı unutmayın, devam edin ve çocukları yatağa yatırın ve yerine koyun. Bu harika. Oyunculuk kusursuz (Golden Globe / Emmy adaylığı bitene kadar bekleyin. John Lithgow kesin olarak aday gösterilecek. Ben de Claire Foy'u düşünüyorum). Tüm sezon 1 sezgisel oldu ve tarihsel notları karşılaştırmak için bölüm yayınlandıktan sonra kendimizi Wikipedia'da bulduk. Büyüleyici oldu.

Ve yardım edemeyiz, ancak Kraliyetlerin bunun ortaya çıkmakta olduğunu bilmesinin neye benzemesi gerektiğini merak edemeyiz. Bu kurmaca gerçeğe ne kadar yakın? Kraliçe izlemek ister ya da bilmek ister misiniz? Bu anlardan güneşli satılık daire bazılarını tekrar yaşayabilir ve başka ne yapabileceğini merak edebilir mi?

Geçmişim hakkında zaman zaman düşünürüm ve pişmanlık duymamaya çalışırken, Şimdi Bana Bana söyleyeceğim çok şey var. Endişe etmemek, işlerin nasıl bırakıldığını, nasıl devam edeceğini, belki de tamamen farklı bir şeyi denemeyi. Taç'ın milyonlarca insanın önünde ortaya çıktığını düşünüyor mu? Beni büyülüyor!

Henüz Crown'u izledin mi?


Ottawa bölgesinde iseniz, bu sabah yerde çok fazla kar uyandınız. Sanırım karışık duygularla karşılandı. Bir çok insan heyecanlanır, diğerleri onsuz yapabilirdi. Arada bir yerdeyim. Karda araba kullanmaktan nefret ediyorum, ancak tatil günlerinin görüntüsüne bayıldım.

Ancak çocuklar çok heyecanlı. Okuldaki yuvaları daha da heyecanlı. Ayrıca, kızak tepelerine de dışarı çıkabileceği anlamına geliyor!

Evimizin yakınında, kışın yeterince kapladığı ve çok buzlu olmadığı zamanlarda kışın kaymasını sağlayabileceğimiz küçük bir tepemiz var. Yürüme mesafesinde ve hemen hemen her kar günü, koşullar doğruysa, dışarıya doğru kaymaya, yukarı çıkmaya ve tekrar aşağıya doğru kaydırmaya başlarız.

Bunu yapmak için doğru ekipmana ihtiyacınız var. İlk olarak, sıcak ve kuru kalmak için bir araya gelmelisiniz. İkincisi, karda iyi hareket eden bir şeye ihtiyacınız var! Bence Tag Along Toys'daki bu şişme, çok eğlenceli görünüyor. Görünüşte eşsizdirler, ancak tepeden aşağı doğru giderken istediğiniz doğru miktarda hız vermişlerdir. Dışarı çıkıp, karın geldiği bir tane satın almam için cazip geliyor (ve muhtemelen bu sefer kalacak!)

Bunlar harika Noel hediyeleri için (ipucu: Çocukları ertesi sabah gördüklerinde büyük bir 'vay' için Noel Arifesinde onları havaya uçururlar!) Ya da dışarı çıkmaya ve çarpmaya hazır olması için eğlenirlerdi. her an tepeler.

En sevdiğin biri var mı? Çörek tüpünü seviyorum ama kutup ayısı da çok eğlenceli görünüyor!


Her zaman dengemi bulmaya çalışıyoruz. Denge, çok kullandığımız bir kelimedir - ebeveynler olarak, ya hep dengede arayış halindeyiz ya da dengemiz olarak gördüklerimizi korumak için uğraşıyoruz. Ben şahsen, dengenin her güneşli satılık daire zaman var olabileceğini düşünmüyorum, bunun yerine, denge anlarını yaşamlarımıza dahil etmenin yollarını keşfediyoruz.

Ebeveynlerin her zaman denge arayışı içinde olduğunu düşünüyorum. Çocuklarımızın zamanımızın en iyisini elde etmelerini nasıl sağlıyoruz? Çocuklarla evde nasıl kalırız, ama bizi karşılayan diğer tutkuları hala bulabilir miyiz? Eşim için bir ebeveyn ve bir ortak olmayı nasıl dengleyebilirim?

Yorumlar