Bursa Satılık Villa

Bursa Satılık Villa

Satış seçeneklerini görmek için el ilanlarına bakana kadar çoğu zaman yemek seçeneklerine karar veremiyorum (yani, önceden planım önceden plan yapmıyorum, alışveriş yaptığımda kanatlarım).



Daha sonra ne planladığınıza veya haftada en iyi şekilde satın alacağınıza karar verebilirsiniz.


Umuyorum ki bu sene sağlıklı ve yürekten yemeye devam edeceğiz ve yine de bakkal bütçemize biraz para kazandırmaya devam edeceğiz. Ocak ayı boyunca tüm eğlence ve kutlamalardan çok yoğun, daha pahalı bir ayın ardından Ocak ayında tekrar yola çıkmak için iyi bir zaman.

Ocak ayında da sürdürülebilir bir yıl boyunca yemek ya da bütçe değişiklikleri yapmaya çalışıyor musunuz?

Bu mesajı geçen haftadan beri taslaklarda oturmuştum. Tatile gitme niyetim, yaptığımız aktiviteler veya yaptığımız planlar hakkında birkaç bursa satılık villa yazı yazmaktı. Bunun yerine, molada gereken mutlak minimum iş miktarını tamamladım. Müşteri teslim tarihlerine ve ihtiyaçlara odaklandım ve Noel için aldığım birkaç kitabı okuyan bir kanepeye gülünç (ve hoşgeldin) bir zaman harcadım.

Söylemeye gerek yok, bu oldukça hoş bir mola oldu.


Bu yıl farklı olan okulumuzun Noel'den hemen sonra sona ermesiydi. Bu da bize bir hafta boyunca hep birlikte eve dönüştü (Andy, bizden ayrıldı). Normalde sadece birkaç günümüz var (ve oraya seyahat etmek için 27.de ayrılıyoruz) ama bu sene okumak, yeni hediyelerimizle oynamak, rahatlamak, bir film izlemek ve rahatlamak için çok daha fazla zamanımız vardı. Kusursuzdu.

Şimdi, ilk haftaya geri dönüyorum. Ben rutin hoş geldiniz (ve oğlumuz, ihtiyacımız var. Yatak vakti sadece normale dönüyor, ama benim yeni uyku alışkanlığım kırmak için zor olacak!) Ancak, ben tatilin doğasını özleyeceğim - birlikte olduğumuza, boş zamana ve eğlenmeye odaklandığımız yer.

Kış zaten iyi biri olmak için şekilleniyor. İş projeleri devreye girmeye başlıyor, çocuklar okul yıllarını gerçekten çok mutlu ediyorlar, bu yüzden biraz mutlulukla geri dönecekler ve AMAZING March Break tatiline kadar indiğimiz bir planımız var.

Bu gerçekten güzel bir tatildi, ama rutinler bizi çağırıyor. Onlarla coşkuyla karşı karşıya gelmeliyiz. Neden olmasın? Yeni bir yıl, kazma zamanı.

Bu hafta uzaktayım ve Noel'den beri, blog oldukça sessizdi, ancak FITMOM Ottawa'nın sponsorluğunda bu konuk görevini bugün sizinle paylaşmaktan çok mutluyum! Konuk yayınlarını sık paylaşmıyorum, ancak Susan'ın kendim bursa satılık villa hakkında daha fazla bilgi edinmem gereken bir konu hakkındaki tavsiyesini iletmekten memnuniyet duyuyordum. 2017 etkinler listenizde "etkin" durumdaysa bu ipuçlarından birkaçını okuyun ve dikkate alın.

En Sağlıklı Yaşamınızı 2017'de Yaşamak için 5 Fitness Önerisi


Susan McDonald tarafından

Her zaman yeni yıl için çok davetkar ve gençleştirici bir şey vardır. Yeni hedefler oluşturma ya da eskileri yeniden ziyaret etme zamanı gibi geliyor. Genellikle ileriye bakmak ve daha sağlıklı, daha mutlu bir özüm için adımlar atmak isteriz ve bu bazı fitness hedefleri içerebilir. Bu seslerden herhangi biri size tanıdık geliyor mu?

Daha güçlü olmak istiyorum
Daha fit olmak istiyorum
Merdivenleri daha hızlı çalıştırmak istiyorum
Daha uzun yürümek istiyorum
Ayak parmaklarıma dokunmak istiyorum
Ilk yarışımı çalıştırmak istiyorum
Hedefleriniz ne olursa olsun, onlara ulaşmak için sağlam bir plana ihtiyacınız olacak. Görevin zor göründüğü veya stresli olduğu zamanlar olacaktır - hepimizin şüphe duydukları anlar var - ama doğru destek sistemi ve doğru plan ile fitness ve sağlık hedeflerinize ulaşabilirsin.

İşte en sağlıklı hayatınızı yaşamanıza yardımcı olacak BEŞİNCİ ipuçları:

Sevdiğiniz bir etkinliği bulun:

Kendine verebileceğin en önemli armağanlardan biri, sevdiğin bir şeyi yapmak. Eğer sevmiyorsan, yapmazsın. Bu kadar basit! Fitness aktivitelerinizi seçin ve rutinleri göz önünde bulundurun.

Programlayın ve bir çocuk bakıcısına rezervasyon yapın:


İster haftada geçirdiğiniz bir ders olsun, ister arkadaşlarınızla bir akşam olsun, takvime eklemeniz ve zamanınızı kapatmanız gerekiyor. Eğer küçük çocuklarınız varsa, özellikle akşam vardiyasında seyahat eden veya çalışan bir partneriniz bursa satılık villa varsa, evden dışarı çıkmak gerçekten zor olabilir. Yapabileceğiniz en iyi şeylerden biri bir komşu çocuk bakıcısına yatırım yapmaktır. Sormaktan çekinmeyin ve bebek bakımı yoluyla ekstra para kazanmak isteyen birçok genç bulabilirsiniz.

Sosyalleştirin:

Birçok insan için, fitness bireysel bir etkinlik değildir; zevk almak için sosyal yönüne ihtiyaçları vardır. Bazı arkadaşlarını bulun ve birlikte bir fitness dersine katılın. Formda kalmak ve birbirinize yetişmek için harika bir yol! Bir arkadaşınızla bir araya geldiğinizde, hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak fazladan bir sorumluluk alırsınız.

İlerlemeni takip et:

İlerlemenizi ölçebileceğiniz birçok yol var. Eğer koşuyorsanız, ne kadar hızlı ve hızlı gittiğinizi takip edebilirsiniz. Bir bootcamp sınıfına gidiyorsanız, ne sıklıkla gittiğinizi ve her hafta toparlanmanın ne kadar sürdüğünü izleyebilirsiniz. Bir yoga sınıfında düzenli iseniz, her hafta belirli pozlar yapmak ne kadar zor olduğunu ve zorluk seviyesinin nasıl değiştiğini izleyebilirsiniz.

Yorumlar