Beykent Satılık Daire

Beykent Satılık Daire

Bu noktada Noel tatili için sabırsızlanıyorum. Bağışlamak için hala bazı gevşekliklerim var, ama sadece tüm eğlencenin tadını çıkarmaya, artık yemek yiyemediğim zamana kadar yemeye, bir aile olarak zaman geçirmeye ve rahatlamaya hazırım. 



Biraz aşağı zaman için çağrılır. Okumak için kitaplarım var ve evet, Netflix ile biraz keyifli zaman geçireceğiz.


Tatil başlangıcında (23 Aralık) Netflix, bir şeye benzeyen yeni bir animasyon gösterisini bırakıyor * Ben * çocuklarla birlikte izlemek istiyorum. Ben de onlara bensiz yapamayacaklarını söyledim. Trollhunters, bir arkadaş gösterisine, aksiyon şovuna ve garip ve eğlenceli bir fantastik gösteriye benziyor. Check it out ve aşağı zaman tadını çıkarın!

Ailemde yılın bu zamanına sahip olduğumuz yaklaşık 80 adet gelenek var (ya da öyle görünüyor) ve bunların çoğu etrafımızda çünkü biz onları beykent satılık daire gerçekten seviyoruz. Noel geri sayım varış takvimimiz. Aile ziyaretlerimiz. Yaptığım tüm fırınlar. Yerel ışıkları görmek.

Bu yılın yoğun bir zamanı ve muhtemelen daha fazla gereksinimle doldurmak saçmalık gibi gözüküyor, ama bu geleneklerin çoğunu bir yük olarak görmüyorum, onlar gerçekten mevsimden keyif almanın eğlenceli bir yolu ve hemen hemen hepsi hakkında. birlikte vakit geçirmek. İş yoğunlaştığı zaman, okul meşgulken, bunlar hazine edebileceğimiz anlardır. (Noel kartları hariç, her sene beni strese sokuyorlar!)

Geçtiğimiz günlerde, aile gelenekleri hakkında Ottawa Ailesi Yaşamı üzerine bir makale yazdım ve bunları her zaman geleneklerimizi nasıl tanıtabileceğimizi veya gözden geçirebileceğimizi ve neden bu kadar özel olduklarını anlatabildim. Sitelerinde okumak için üzerine atlayın.

En sevdiğiniz tatil geleneklerinden bazıları nelerdir? Hangileri hendekten hoşlanırsın? Aşağıya yorum yapın!


Yakın zamanda yapılan bir Nepean Görsel Sanatlar Merkezi aile zanaat atölyesinde harika bir zaman geçirdik. Yaklaşık 2 saat süren ve sıcak çikolata, kurabiyeler ve aile bağlanma sürelerini içeren bir tatil atölyesiydi! Instagram'dan yaptığımız süper sevimli geyiklerimizin resmini görmüş olabilirsin.

Atölye hakkında ne sevdiğim sadece maliyet değildi (tüm aile için 66 $) ama aynı zamanda birlikte gerçek kalitede bir zaman oldu. Başka hiçbir taahhüt, telefon yok, lavabonun içinde hiç bulaşık yok - bizim ailemiz (diğer ailelerle çevrili!) Yaratıcı beykent satılık daire olmaktı. Şahsiyetlerimizin her biri sonuçlarda ortaya çıktı ve şimdi oturma odamızda gururla sergileniyorlar.

Gelecek yıl kesinlikle başka bir atölye çalışması yapacağımız konusunda anlaşmaya varamadık, ama biz zaten işçiliği yapmak isteyen kız kardeşimi ve ailesini de işe aldık!

Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi, tüm yıl boyunca çocuklar, aileler ve yetişkinler için sınıflar, atölye çalışmaları ve programlar sunmaktadır.

2017 yılında herkesin beğeneceği daha fazla teklif var! Gözlerimi yakalayan birkaç kişi:


Tuval ve Kokteyller (Bir önceki blog yazımdaki tecrübem hakkında yazdım), Kil Çarkı Atölyesi ve bence çok sayıda çocuk oyunculuk atölyesini sevecek! Yaklaşan tarihlerin tam listesi için web sitelerini ziyaret edin.

İPUCU: Bu gibi deneyimler harika bir tatil hediyesi yapar!
Hatıralar Yap - Sanat Merkezi Hediye Sanat Ver Hediye Ver

Sevdiğin Bir Kişi İçin Bir Hediye Seçme Göreviyle Karşılaştığınızda, Daunting Olabilir. Nepean Görsel Sanatlar Merkezi'nde ve Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi'nde harcayabilecekleri bir Hediye Kartından Daha Fazla Bakmayın. Özel Birinizin Bir Ressam, Potter, Dansçı, Şarkıcı (Liste Devam Ediyor) Olduğu, Herkes İçin Bir Sınıf Olduğu!

-Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi


Ben kolay yemeklere bayılırım. Lezzetli yemeklerin ve süslü sunumun gerçekten büyük bir hayranı olduğum kadar, kolay pişirmenin de sadece lezzetli ve sağlıklı değil, aynı zamanda da zevkli hale gelebileceğini düşünüyorum.

Yoğun bir hafta içi gece boyunca, ayrıntılı bir planlama yapmak için zamanım olmadığında veya uzun süreler boyunca soba yanında duramayacağım zaman, bizi besleyecek, iyi tadacak, ama sonsuza dek sürmeyecek tariflere ihtiyacım var. Özellikle beykent satılık daire yılın bu zamanı (her ne kadar aniden sporla, taahhütlerle, okul etkinlikleriyle ve daha fazlasıyla harcadığımız çeşitli ayları belirleyebiliyordum) hızlı yemek aradım.

Kanada Süt Takvim'in Süt Çiftçilerini her zaman sevmemin bir nedeni olabilir. Bu yıl, Takvim 40 yılını kutluyor ve 2017 takvimi bu tarihi yansıtıyor. 1974'ten beri tüm tariflerin online olarak kullanılmasını seviyorum.

Büyükbabam bir sütçü çiftçiydi, yani süt içiyor, yemek pişiriyor ve yemek pişiriyor, hepsi benim çocukluğumun bir parçası. Yaşlandıkça ve dışarı çıkmış olmama rağmen, iyi yemek yeme yollarını aramaya devam ettim ve çocukluğumun lezzetlerini rahatlatarak birleştirdim. Üniversitede takvimi almayı ve ondan tarifleri kullanmayı hatırlıyorum. Özellikle hatırladığım bir şey vardı, çünkü kolay yapıldı ve oldukça ucuza yapılabiliyordu, ayrıca lezzetliydi. Süt Takvimi üzerinde baktım ve bu makarna tarifi biri gibi görünüyor. Mantarları atlamayı ve genellikle brokoliyi kullanmayı hatırlıyorum.

Yorumlar