Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

Penelope Landlow, vücut parçaları da dahil olmak üzere neredeyse her şeyin satın alınabileceği ya da satılabileceği bilgisi ile büyümüştür. Organ nakilleri için karaborsayı kontrol eden üç suç ailesinden birinin kızı.



Penelope, ailesinin verebileceği boğucu ayrıcalık ve korumayla çevrilidir, ancak onu o kadar kolay çürüyen otoimmün bozukluktan koruyamazlar.

Ailenin çalışma çizgisinde hiç kimse sonsuza kadar güvende olamaz.


Penelope'nin şimdiye kadar istediği özgürlük ve bağımsızlık. Ancak rakip aileler öne çıkmak için savaşa girerken kavgaya tutuştuğunda, dileklerinin yaralarla geldiğini, ihanetin çürüklerden daha kötü olduğunu, bu aşkın değerinde bir risk olduğunu öğrenir. . . ve belki de herkesin düşündüğü kadar kırılmaz değildir.

Bir Nefes Alın gibi tutun YA türü için tamamen yeni bir hikaye. Tiffany Scmidt, okuyucuları başından sonuna kadar kucaklayacak harika ve suzuki vitara büyüleyici bir hikaye hazırladı. Ve bir prenses ve bezelye tekrar tekrar kim sevmez ki?

Her zaman mafya ile ilgili hikayelerden etkilendim, o yüzden benim için bir kitap olacağını düşünmüştüm. Ayrıntı miktarı ve mafya boyutunun aslında hikaye ile ilgisi olan katılımı hoş bir şekilde şaşırttı. Penny bir suç ailesinin bir parçası iken, onlar kötü insanlar değildir. Landlow Ailesi'nin amacı hükümetin yapamadığı insanlara yardım etmekti. Para için kesinlikle yaptın ama yardım etmek istediler. Ailelerinin geçtiği her şeye sempati duymamı kolaylaştırdı.

Penny hem kitaptaki en sevdiğim ve en sevdiğim karakterlerden biriydi. 


Beni rahatsız eden inanılmaz naifti. Çok korunaklı bir hayat yaşadı, bu yüzden neden böyle olduğunu anlıyorum ama sanki hayatta olan herhangi bir ders kendi başına olduğu gibi bırakmış gibi görünüyordu. İnanılmaz derecede güçlü bir kişiydi, hastalığı da dahil olmak üzere, tek başına her şeye değmek zorunda kaldı. Ancak, hayatına devam ederken çok hızlı bir şekilde yabancıya güvenmeye başlar. Ona bir şeyler anlatmak istediğim birkaç dakika vardı. Ayrıca, hastalık yönü Penny'nin hikayesine bütünüyle başka bir katman ekler. Kaçarken olmak yeteri kadar kötüye gidemedi, ancak Penny'nin hastalığı onu sakat bırakan ya da onu öldüren sürekli bir tehlike de vardı.

Karakterlerin geri kalanı oldukça karışmıştı. Penny'nin ailesi ve ailesi onu çok korumalıydı ve bu yüzden onlar hakkında her şeyi bilmiyordu. Carter suzuki vitara sevimli bir ağabeydi ve çok gizemli iken Penny'ye olan sevgisi her zaman açıktı. Ailesiyle aynıydı. Onu çocuk eldivenleriyle işittiler, çünkü ikisi de onu çok seviyordu. Aileleri çok tatlıydı. Sonra Garrett vardı. Hâlâ onun hakkında yırtıklarım ve kitabı okuduğunuzda neden anlayacağınız. Bütün koruma görevleri beni kesinlikle ona çekti ancak tatlılığı da vardı. Char'e gelince, o da bana büyük itiraz etti. Onunla Penny arasındaki romantizm çok eğlenceliydi.

Gizem biraz daha gelişmiş olabilirdi, ancak yine de keyif aldım. 


Baştan itibaren neler olduğunu görebiliyordum ama yine de beni bir döngüye attı. Her şeyin netice ile nereye gideceğinden emin değilim, çünkü işler bunun sonunda çok güzel bağlanmıştı, ancak hala daha fazlasına istekliyim.

Genel olarak, Hold me Like a Nefes, çağdaş gerilim oyuncularının ve Holly Black'in Curse Workers serisinin hayranlarına büyük bir çekicilik katacaktır. Yeterli tavsiye edemeyiz.

Başkalarının nefes nefese tutma hakkında ne söylediği:


Novel Novice'in incelemesi: "Once Upon a Suç Ailesi dizisinde ilk olarak fatura edilen Hold Me Like a Nefes hala bağımsız bir roman gibi okuyor - ki bu gerçekten her iki dünyanın en iyisi."

Fantastik Kitap İnceleme İncelemeleri: "Bana Bir Soluk Alın gibi dolaşmak için çok kum var."

Tiffany Schmidt, Bana Bir İşareti Göndermek, Güneş Öncesi Parlak ve Bana Bir Nefes Tutmak yazarıdır. Onu sonsuza dek kocasıyla suzuki vitara Pennsylvania'da mutlu bir şekilde bulmuş, ikiz erkekleri paçavralar ve bir çift yaramaz puding çocuğu bulur.

Bu iki tırnak, Penny'yi ve ilişkide bulunduğu her iki çocuğu mükemmel şekilde tarif ediyor. Ayrıca ikisinin zıtlığını da seviyorum.

"Temiz bir mola olmazdı. Onu, DNA'mı çözebileceğimden daha fazla parçalamadım ve cildimin mor renge dönüşen her nükleotid kombinasyonunu kaldırdım "

"O kirişti. Kirişli. Hiç kimse bana böyle böyle gülümsedi. Tıpkı kapıdan çıkarak hayatını daha iyi hale getirdim. Dikkatime delik açtı, dengemi hissettirdi. "

Yorumlar