Suzuki Swift

Suzuki Swift

Bones, Numbers ve The Body Finder hayranları için mükemmel bir YA kent gizemi, son derece övdü ve karmaşık bir şekilde çizilen Nearly Gone'un sonucunu ortaya koydu.



Neredeyse Boswell bir suç laboratuvarında stajyer olarak çalışmaya başlayınca, üniversite başvurularında ona bir avantaj sağlayacağını umuyor. 


Fakat ilk gününde, römork parkındaki bir kız ölü görünüyor. Sonra bir kayıp kişinin cesedi keşfedilir, bir golf sahasına gömülür ve bir mesajı ile Neredeyse kemikler içine kazınır. Neredeyse cesedin Eric'in sınıf arkadaşı olduğu Eric'in babası suzuki swift  olduğunu öğrendiğinde, bedenin beş yıl önce babasının kaybolmasıyla bağlantılı olduğu konusunda endişelenmeye başlar. Neredeyse, Reece ve Nearly'nin sınıf arkadaşları - Vince, Jeremy ve Eric - Nerely'in Reece'le olan kırılgan romantizmini tehdit eden babalarının geçmişi hakkında tehlikeli bir soruşturma başlatıyor ve onları katilin yoluna koyuyor.

Neredeyse Bulunan, Neredeyse Gone'ye katı bir netice. Onu selefi kadar sevmedim, dikkatimi çekti ve sonuna kadar beni tahmin etmemi sağladı.


Neredeyse Boswell geri döndü ve her zamankinden daha iyi. İşkencecisi ya da barların ardında yaşamı olmalı, normale dönmelidir. Ancak durum böyle değil. Hayatındaki birçok insanla birlikte, insanlar tarafından erişilebilir olmayan yerlerde mesajlar almaya başladı; kilitli arabalar, yatak odaları ve diğer özel yerler. Neredeyse, Reece ve sınıf arkadaşları, vücut yığılmaya başlamadan önce neler olduğunu anlamaya kalmıştır.

Neredeyse ve Reece geri döndü ve ilişkileri hala çok yeni. Neredeyse okula başlıyor, yeni bir staj ve her şeyin ötesinde bir kez daha çılgınca şeyler içeriyor. Kendini belada bulamaz gibi görünmüyor. Reece gelince, onun Nearly ile çok zaman harcamak tutan yeni bir görev var ve kayalar üzerine yeni bir ilişki koyar. Tamamıyla dürüst olmak suzuki swift gerekirse, bu sefer onun hakkında biraz şüpheciydim. Zaman zaman oldukça kabataslak davranıyordu. Onu ilk kitaptaki gibi sevmek istedim, ancak zorladı.

Yakınlardaki bu sefer çok daha fazla müttefik vardı, bazıları onlarla takım kurmaya gönülsüz olsa bile. 


Alex ve Gena geri döndü, ancak belirgin rolleri yok. Hala onları sevdim, özellikle Alex. Jeremy ve Anh da geri döndü ve onlarla ciddi sorunlar yaşadım. Her ikisi de ilk kitabın sonunda olanlardan neredeyse suçladı ve onu bir arkadaş gibi bıraktı. Bundan nefret ederdim. Vince geri döndü ve pisliklerden biraz daha az oldu. Lonny olsa benim en sevdiğim oldu. Nearly ile eşsiz bir ilişkisi var. Kabul etmek istediklerinden daha fazla ortak noktası var.

Nearly Found ile olan en büyük sorunum ne kadar saçmalıktan neredeyse kurtulmuştu. Adli tıp laboratuarında stajyer olmuş ve ona verilen erişimden tamamen faydalanmıştır. Sık sık yakalanmış ve ciddi sıkıntı çekmiş olmalıydı, ama bir şekilde uzaklaştı. Çok gerçekçi değildi. Stajı, hikayenin oldukça büyüleyici bir parçasıydı.

Gizem, ilk kitap kadar iyiydi. 


Bağlantıları tamamen göremedim. Her şeyin nasıl birleşeceğine dair hiçbir fikrim yoktu. Kim olduğunu görmek için sonuna kadar atlamak suzuki swift istedim o kadar çok zaman vardı ama kendime zorlamıştım. Kitabı bir günde yuttum çünkü katilin kim olduğunu bulamadan okumayı bırakamadım. Bunu tahmin etmek için iyi şanslar.

Neredeyse gelince, karakter olarak ve yeteneğiyle gelişimi harikaydı. İnsanlara dokunmaya daha açıktır ve insanları gerçekten zorlamadan yetenekleriyle başa çıkmayı öğrenmeye çalışmaktadır.

Genel olarak, Nearly Found bu duolojiye harika bir sonuçtu. Elle Cosimano'nun bir sonraki kitabı okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Bu duolojiyi kuşkulu taraftarlara tavsiye ederim.

Yorumlar