Suzuki Fiyat

Suzuki Fiyat

Kenna "normal" olmaktan bıkmış.



Onunla ilgili tek şey o hiç özel değil olmasıdır. 


Sürekli olarak süper kahramanlar tarafından çevrelendiğinde sinir bozucu. En iyi arkadaşı, eski sevgilisi, pratikte tanıdığı herkesin bir miktar yeteneği ya da gücü vardır. Tabii, Kenna akıllı ve bağımsız, ancak olağanüstü bir dünyada sıradan bir kız olarak, aşağı hissetmek zor.

Üç kötü adam laboratuara girdiğinde stajyer olduğu yerde Kenna kurban olmayı reddeder. Suçluların onu olağanüstü kılacak araştırmayı çalmasına izin vermeyecektir.

Ancak savaş sıcağında, sırlar dökülüyor ve kötü adamlardan biri hayatını kurtarmaya çalışıyor. İki defa. Birdenbire, Kenna'nın iyi ve kötüyü suzuki fiyat  bildiğini düşündüğü her şey, kahramanlar ve kötü adamlar yetiştirilir. Ve hayatını ve sevdiği kişileri korumak için, yeminli düşmanlarıyla, güçlü ve güçsüz olmanın ne anlama geldiğini yeniden tanımlayacak bir görevde takım kurması gerekir ...

"Soruna asla cevap vermedin. Burada ne kadar geç saatlerde ilerliyorsun? "

O parlak mavi gözler bana bir adım geri atınca yanar. "Gitmem gerek."

Ani kurtarmam beni şüpheli hale getiriyor, o yüzden beni geçmeye başlayınca onun yoluna giriyorum. "Özür dilerim," diyorum, "ama bu güvenli bir seviyedir. Burada olmak için yetkiniz var mı? "

"Babam," dedi bana kaşlarını çatarak. "O bir güvenlik görevlisi."


Bir güvenlik görevlisi mi? Tesis her laboratuvarda çalışan herkesi takip edemeyecek kadar büyük olabilir, ancak bütün muhafızları adıyla biliyorum. Özellikle gece muhafızları, çünkü burada genellikle sonuncuyum.

Travis ve Luther bu gece görevdeler. Travis suzuki fiyat ve karısı, ilk bebeğini, Tia adlı bir kızı aldılar. Luther büyükbabam olacak kadar büyüğüydü ve hiç evlenmedi.

Şüphelerim kaygılanırsa yarım adım geri çekilirim. "Baban kim?" Diye sormalıyorum.

Bu adam kesinlikle bir kötü adam görünüyor.

Ya gerçekten o biri ise?

Omzunun üzerine gerginçe bakıyor. “O-”

Başımı salladım ve yalanı bitirmeden önce yürümeye başlıyorum.


Bana ulaştı, ama ben onu silkiyorum. Kalbim çok hızlı atıyor. Bu yol çok hızlı, çok kötü olabilir.

"Lütfen, sadece dinle." Devam etmeden önce gözlerine bakana kadar bekler. "Beni bilirsin," diyor, sesi bu garip, hipnotik tonda. "Daha önce tanıştık."

Gözleri daha parlak ve daha parlak yanmaya başlıyor. Kahretsin. O bir kötü adam olmalı ve psy güç sahibi biri olmalı. En kibar tür. Korku ve öfke benim içimde çarpışıyor; çünkü kafam karışıklık duymaya çalışırken onunla ne yapacağını merak ediyordum. Nasıl oynanır? Ona tam olarak söyleyemem, ben-

Birdenbire, ayaklarımın altındaki zemin şiddetle titriyor, beni dengeye getiriyor. Dark-and-Scowly'nin kollarına ilerliyorum. Tıpkı hava ve ses sarsıntısı dalgası bize vurduğu gibi, yakalar, üst kollarımı tutar.

Sesler duyuldu ve laboratuarda bir bomba suzuki fiyat patladı gibi hissettim. Yüz metrelik bir yer altı değiliz ve her korumadan korunan bilim ve süper kahramanların yaratabileceği şey, süpervizör Quake'in vurduğunu düşünürdüm. Ama bu imkansız.

Sonra tekrar imkansız her zaman süper kahraman dünyasında geçerli değildir. Sonuçta, imkansız Dark-and-Scowly'yi ait olmadığı yerde tutmak imkansızdı.


Birden, tesisdeki her alarm patlar. Ben ucube. Laboratuvar! Tüm bu araştırmalar -Annemin ve benim- paha biçilemez. Yalnızca süper kahraman kan örnekleri binadaki her şeyden daha değerlidir.

Panik, yargıyı geçersiz kılar ve ben iter, fakat kavraması sıkar. Pislik. Şu anda biraz süper güç gerçekten faydalı olurdu.

"Oraya giremezsiniz."

"Kiminleyesin?" Onun vasiyetinden kurtulmak için çaba sarfetmesini talep ediyorum. Eğer gerçekten bir kötülük yapıyorsa, onun bana ya da bu laboratuardan yakın olmasını istemiyorum. Kötülüklerin yapabileceği şeylerle değil. "Ne yaptın?"

Cevap vermiyor. Her zamankinden daha fazla kızgınım, sola sahte ve sağa çekiyorum. Benim sahtekarımı takip eder ve saçları ivme ile salınırken, daha önce aradığım işareti görürüm. Süper kahramanlar gibi sağ kulağının altında değil. Solunun altında.

Bok.

"Sen bir kötü adamın."

Tehlikeli bir yaz olan Tera Lynn Childs ve Tracy Deebs, ateşli bir samuray, kalıcı bir dostluk ve sonunda Güçsüz olacak bir fikrin çekirdeği ile sona eren, Santa Fe'ya yolculuğa çıkan dokuz (her şekilde!) Yolculuğuna başladılar. Kendi başına, denizkızlarıyla ilgili bağışlar yazıyorlar (Fıstıklarımı Bağışla, Tempest Rising), mitoloji (Aman Tanrım, Tatlı Zehir), Smooching (Uluslararası Öpüşme Kulübü) ve Fae Prensleri (Sihirli Uykudayken). Aralarındaki üç oğlan (hepsi Tracy), üç köpek (çoğunlukla TLC) ve neredeyse elli yayınlanmış kitapları var.

Yorumlar