Sitelerde Analiz Yapmak

Sitelerde Analiz Yapmak

Tüm işaretler acı çektiğine işaret ettiğinde, yolun hala bir kural olmasını sevebilir misiniz? Bittersweet ve Twenty Boy Yaz'ın yazarının dokunaklı ve romantik bir romanı.



Jude ablasından çok şey öğrendi, ancak en önemli şey şudur: 


Vargas kardeşler çok meşhur kalp kırıcılarıdır. Bir Vargas çocuğunun yaşadığı gözyaşlarını ve felaketleri görmüş ve biriyle asla alâkası olmaması için yemin-mumlar ve bir sözleşme ve her şey ile- yemin etmiştir.

Artık evde yaşayan tek kız kardeş Jude, yazını babasının canını sıkan babasının eski motosikletini yenilemesine yardım etmek için harcıyor; bu da yardım etmek için bir tamirci seçmek anlamına geliyor. Jude'un hatalı olması şirin mi oluyor? Ve şaşırtıcı derecede tatlım Ve bir Vargas?

Jude, Emilio ile kesinlikle bisikletle uğraştığını sitelerde analiz yapmak söylüyor. Kızkardeşleri asla bulamayacaklar ve Jude o sıska küçük Vargas hilelerini bir kilometre uzakta bulabilir; onlara karşı hiçbir şekilde düşmeyecek. Ancak Jude'un savunmaları çöküyor ve eğer tarihin kendisini tekrarlaması hedefleniyorsa, kızkardeşleri yanlış değilse, ciddi bir acı çekmeye doğru hızlanıyor ...

Jude yemini etmiş olabilir, ancak sevgiye gelince, bazı sözler kırılmaya değer olabilir diye düşünmeye başlıyor.

Sarah Ockler çok hızlı bir şekilde en sevdiğim yazar listemde ilerliyor. Yazdığı her kitap sonuncudan daha iyi görünüyor. Kırık Kalpler Kitabı da bir istisna değildir.


Karakterler benim için bir kitap hazırlayabilir veya kırabilir, Broken Hearts Kitabındaki karakterler kesinlikle bu kitabı benim için yaparlardı. Jude, kusurlu bir karakter, bu kesinlikle, ama bu beni başından beri sevmesine neden olan şey. Jude'un öyküsüne tamamen sarılmak için bana hiç zamanım olmadı, onun için çok mutlu bir bitiş elde etmek istedim! Jude'nin babası erken başlangıçlı Alzheimer hastalığına sahiptir ve istediği tek şey geçen yaz kendisiyle birlikte geçirmektir. Kendisi ve hayatıyla ilgili her şeyi çabucak unutuyor ama Jude, en az bir yaz daha onun yanında tutmasına yardımcı olabilecek bir şey olabileceğini düşünüyor ve bu onun motosikleti Valentina. Onların kendilerini yenileyemeyeceklerini biliyor ve Emilio Vargas resme burada giriyor. Jude, Vargas kardeşlerden uzak durmayı bilir, ancak yapılması daha kolay derler. Tatlı, komik, seksi ve her şeyden önce babasından utanmıyor ya da utanmıyor. Onunla ne kadar kötüye gidecek olursa olsun sıkışmış tek kişi o. Emilio hemen hemen mükemmel adamdı ve Jude'le yaptığı şakayı sevmiştim.

Jude'un babası, Kırık Kalpler Kitabı'nı sevmemin önemli bir parçasıydı. O çok güzeldi. Onun hakkında okuduğum zamanlarda ağlamak istedim, sitelerde analiz yapmak çünkü bu doğru. Sarah Ockler'ın yaptığı araştırmanın bu kadar otantik olmasını hayal edemiyorum. Bu hastalık türü, genç yetişkin kitaplarda sıklıkla yazılmış bir şey değildir ve bu kitabı o kadar çok sevmemin gerçekten büyük bir parçasıydı. Kitapta sevimli bir romantizm olsaydı orada olmayacak bir derinlik kattı. Babasının da o kadar harika olduğunu incitmedi. Hastalığı ile bile olsa çok komik, akıllı, nazik ve harika bir babadu. YA kitaplarındaki harika anne ve babalara yardım edemem!

Hikaye biraz ağır (tabii ki ciddi bir hastalığa sahip bir ebeveyn ile ilgileniyor) ama şaşırtıcı bir şekilde bu kitap beni güldürdü ve beni ağlatmaktan çok daha gülümsedi. 


Birkaç kez yırttım ama söylediğim gibi, her şeyden çok gülmek harcanmıştı. Kırık Kalpler Kitabında bir sürü eylem yok iken, yine de kitabı aldığınızda okumayı durdurmanın zor bir kitap. Çok şirin ve eğlenceli ve karakterler ve tamamen harika bir sitelerde analiz yapmak aile dinamiği arasında harika şaka dolu. Bir gün havuzda okumak için mükemmel çağdaş okumaktır!

Genel olarak Kırık Kalpler Kitabı kesinlikle çağdaş tüm sevgililere tavsiye edeceğim bir kitap. Zaten Sarah Ockler'ın bir sonraki kitabı için sabırsızlıkla bekliyorum!

Başkalarının Kırık Kalpler Kitabı hakkında söyledikleri:


Kitap Binge'ın incelemesi: "Bunu çağdaş YA severlere, genel olarak yeni yetişkinlere ve çağdaş hikayelere tavsiye ediyorum."
 
inkcrush incelemesi: "Ben bu kitabı herkese tavsiye ederim."
 
Kapaklardan Kılıflara İnceleme'ye: "Sarah Ockler her zaman okuma radarımın üzerinde duruyor, ancak bu kitap anlaşmayı imzaladı."

Yorumlar