İkiz Kardeşler

İkiz Kardeşler

Jennifer Niven'in genç yetişkinlerin ilk denemesinin iyi olduğunu duymuştum, ancak o kadar çok gözyaşı kovucu hazırladığımı bilmiyordum. 



Tüm Parlak Yerler benim türümdür: çağdaş, süper tatlı romantizm, kafanızda kök salan ve gitmesine izin vermeyen daha derin konular. Sevdiğimden şaştım mı?


Theodore Finch garip bir çocuk. Dürüst olmak gerekirse, önce onu seveceğimden emin değildim. Garip ve tür kaba ve sadece çok kolay değil. Sonra Violet vardı ki oldukça kibar bir kızdı. Oldukça popüler ve akıllı ve komikti. Temel olarak Finch'ın tam tersi oldu. Bununla birlikte, ortak bir şeyleri vardı. İkisi de, ölüm düşüncesiyle meşguldü. Theodore ölmek için ilginç yollar düşünmeyi seven çok depresif bir çocuktu. Sadece ölebileceği yolları düşünmekle kalmadı aynı zamanda bu ölüm türlerini kuşatan istatistikleri araştırdı. Birazcık hastaydı. Kızkardeşi, Violet gelince bir araba kazasında öldürüldü ve o zamandan beri ölüm hakkında düşünmeyi bırakamadı. Arabaya binmeyi reddetti, hayatıyla devam etmeyi pek düşünmedi ve kız kardeşinin ölümünün onun hatası olduğuna karar veremedi. Bu bağlantı onu ve Finch'i bir araya getirdi, ancak onları bir arada tutan çok şey vardı.

Hikaye depresyona çok fazla odaklanıyor. 


Baştan beri, Finch'in depresyondan ve belki de başka bir durumdan muzdarip olduğu açıkça anlaşılıyor, ancak bu durum bilinmiyor. Onun için hissetmek imkansızdır. Bununla birlikte, Finch ve Violet'i birbirine yakınlaştıran depresyon ya da ölüm değildir. Öğretmeninin verdiği çılgınca projedir. Devletlerinin harikalarını ziyaret etmeli ve zamanlarını her yerde yazmaları gerekiyor. Sadece 3 yer ziyaret etmeleri gerekiyor ancak Finch ve Violet daha da ileri götürerek bulabilecekleri Indiana'daki her harikayı ziyaret etmeye çalışıyorlar. Violet'i kabuğundan çıkaran ve onu ve Theodore'u bir araya getiren bu proje.

Hikaye tam olarak hızlı tempolu değil ve muhtemelen All Bright Places ile ilgili tek sorunum bu.


Dikkatimi başka şeyler çiziyor buldum ve hikayeye gerçekten hissetmek beni biraz zaman aldı. İlk 50 ila 75 sayfanın biraz sıkıcı olduğunu ve neredeyse tamamen vazgeçtiğimi itiraf edeceğim. Kesinlikle sevmediğim için mutluyum ama düşünce aklımdan geçti.

Genel olarak, All Bright Places, Jennifer Niven'den daha genç yetişkin romanları okumaya hevesli. Kendimi güldürüp bu kitap boyunca ağlarken buldum ve sonunda beni gülümseyerek bıraktı.

Başkalarının söylediği şey Parlak Yerler:


Shelf Confessions'ın incelemesi: "Çılgınca aşık olmadığım ve kalbimi bir milyona kadar parçalamış olsam da (titanyum kalbim itibarını korumakla birlikte), bu kitabın neden bu kadar çok insan için çok etkileyici ve duygusal olduğunu tam olarak anlayabiliyorum .”

Okuduğu Şey: "Sadece Tüm Parlak Yerler bir kişinin kalbini kopartmakla kalmaz, aynı zamanda zihinsel hastalıklarla ilgili bilinç ve sevilen bir kişi yardım istemiyorsa harekete geçmenin önemini arttırır."

Kitap Bağımlısı Kılavuzu'nun incelemesi: "TÜM PARLAK YERLER hakkında bilmeniz gereken bir şey varsa, okumayı bitirdikten sonra uzun süre sopa olacak bir kitaptır."

Yorumlar