İçimdeki Ses

İçimdeki Ses

Wilhelmina'nın yüz kimliği var.



O bir prenses. Indigo Kingdom anavatanını fethedince, Wilhelmina ve soyluların yetim kalan diğer çocukları Indigo Krallığı'nın başkenti Skyvale'ye götürüldü. 


On yıl sonra, Ospreys, gizli ve hırsızlıktan uzmanlar. Onlarla birlikte, Wilhelmina tahtını geri almak demektir.

O bir casus. Wil ve en yakın arkadaşı Melanie, düşmanlarını incelemek için Skyvale Sarayına sızar. Soyluların kimliklerini bir Wraith-düşmüş krallıktan alıyorlar, ancak düşmanlar sarayı dolduruyor ve Melanie'nin davranışları kuşkuyla büyüyor. Osprey misyonları gittikçe tehlikeli hale gelirken ve liderleri daha kararsız haldeyken Wil kimseye güvenemez.

O bir tehdit. Wraith, büyünün zehirli yan ürünüdür ve bir asır boyunca büyü kullanması yasaklanmıştır. Wraith hala kıtanın dört bir yanına akıyor ve toprağı ve hayvanları yeni dehşetlere dönüştürüyor. Yakında Indigo Krallık'a ulaşacak. Wilhelmina'nın sihri, Wraith'i durdurmanın anahtarı olabilir, ancak nöbetçi Black Knife Wil'in büyüsünü keşfederse, diğerleri gibi kaybolur.

Jodi Meadows entrika, romantizm, tehlikeli sihir ve bir kızın dünyadaki yerlerini geri kazanmak için yaptığı savaştan oluşan canlı yeni bir fantezi ortaya koyuyor.


Yetim Kraliçe, Jodi Meadows tarafından okudum ilk kitabı olabilir ama tamamen benim son olmayacak. Yetim Kraliçesi, aksiyon, macera, büyü, romantizm ve ihaneti birleştiren bu yeni fantezi üçlemesine harika bir başlangıç.

Ben Orphan Queen'in 5 yıldız almadıklarını belirten başlayacağım: başlangıca. Wil'in hikayesine girmek için biraz zamanım oldu. Tamamıyla yeni bir fantezi serisi için gerekli olan bir çok dünya inşaatı olduğunu anladım ancak kitabın başlangıcını tarttı. Açıkçası bunu geçtim ama gerçekten bu kitabı içine girdikten sonra yedim.

Wil bir kraliçe olarak belirlenmiş ancak başlangıçta üstesinden gelmek için çok uzaktır. Onun krallığını tekrar kontrol altına alması gerektiğini biliyor ama nasıl olduğunu bilmiyor. Ayrıca, o kraliçe olabilir ama o nasıl yönetileceği söyleniyor. Wil için arkadaşı ve danışmanı olan Patrick, yaptığı her şeyi kontrol eder. Kendini yönetmeyi öğrenmesi gereken bir krallığı yönetmeyi bile düşünmeden önce. Aksi halde, kalbinde yaşayan halkının en iyi çıkarları ile nazik bir hükümdar olurdu. O yıllar boyunca cesur, akıllı ve akıllıdır. O, bir erkeğin yanına egemenliğe ihtiyacı olmayan, son derece güçlü bir kadın.

Karakterlerin geri kalanı papelemek çok daha zordu. 


Patrick başlangıçta kabataslakmış gibi görünüyordu ama her zaman Wil'in yakın arkadaşıydı. En yakın arkadaşı Melanie de biraz kabataslak. Wil'den sır tutuyor ve ikisi de çok önemli bir zaman sırlarını göze alamıyor. Genç Ospreys (Wil'in yetiştirdiği yetimler) biraz gelişmemiş ama oldukça tatlı görünüyordu. Kötü şartlar altında hepsi iyi insanlarmış gibi görünüyordu. Wil'in kandırması gereken prens gelince, o beklediği gibi değil ve yalnızca aptal olmaktan değildir.

Hikaye büyüleyiciti. Sihir yasaktır çünkü tüm krallıkları oldukça hızlı bir şekilde yok eden Wraith'leri yaratır. Onları Wraith'ten kurtarmak Wil'e kalmış ama kimse nasıl durduracağını bilmiyor ya da nasıl yayılıyor bilmez. Wraith gerçekten Yetim Kraliçesinde bir karakter. Bu, okuduğum her şeyden farklı bir kötülük.

Hikaye, bazılarının kurtarıcısı olan Kara Bıçağı, başkalarına da kötü adam getiren bir gizem var. Wil'e göre bir kötülük yapmaya başlar ancak ilişkileri kesinlikle kitap boyunca değişir. Siyah Bıçak kim olduğuna göre, bu biraz belirgin, en azından bana aitti. Bu beni gerçekten rahatsız etmedi, sadece Wil'in öğrenmesi için beni çok hevesli kıldı. Sadece Orphan Queen'de bir çift kişilik kimlik olduğunu söyleyelim.

Genel olarak, Yetim Kraliçe, kurulan fantazi hayranlarına büyük beğeni toplayacak, ancak fantezi için mükemmel bir giriş niteliğinde. Ancak uyarılın, biten kalbinizi kırar ve yere parçalamış olur. Öylesine bir beklemek hazırlıklı olun büyük bir uçurumuncu!

Başkaları Orphan Queen hakkında ne diyorlar:


Breathe Relax'ın incelemesini okuyun: "Büyü ve entrika ile romantizm inanılmaz bir öykü anlatma yeteneğiyle döndüm."

My Fairy Tale'in yazdığı eleştiri: "Eylem, siyasi entrika, prensler ve prensesler, kaçak, gizli kimlikler, casuslar, sihir, biraz romantizm ve bir tekmeleme kahramanı doludur!"

Hit veya Miss Books'un incelemesi: "Şu anda Yetim Kraliçesi tarafından underwhelmed fazla hissediyorum."

Yorumlar