Ateş Böceği

Ateş Böceği

Lüks yat Persephone'un yıkıcı yıkımının ardından, hikayesini anlatmak için yalnızca üç ruh kalmış ve ikisi yalan söylüyor. 



Sadece Frances Mace korkunç gerçeği bilir ve o, sevdiği herkesi öldürmek için hiçbir şeyi durdurmaz. Sevdiği çocuğu alarak kendini kaybetme ihtimaline rağmen.


Keskin ve keskin, Deep Silence'in kızı çok satan yazar Carrie Ryan, kimliğin, sevginin algılarını ve bir kızın kaybedeceği bir şey olmadığını düşündüğü zaman gitmek istediği uzunlukları inceleyen nefis bir intikam gerilimidir.

Deep Silence'in kızı Carrie Ryan tarafından okudum ilk kitabı ancak son olmayacak. Şüphe çekici, gizemli dolu bir romanı arıyorsanız, başka yere bakmayın.

Kitabın başında birazdan atılmıştım. Cruise gemisine saldırının ardından gerçekleşir ve Frances histeriktir. Ayrıca sadece 14 yaşında. Bir süre, bütün kitap için kaç yaşında olabileceğini düşündüm ancak birkaç fasıldan 4 yıl sonra atladı. Ben de Frances ve Libby'nin yanı sıra Frances ve Gray arasındaki ilişkilerin kısaltılmasıyla bir kenara atılmıştım. Özetten yola çıkarak uzun süredir arkadaş olduklarını ummuştum, ancak seyirde tanıştıklarını keşfediyorlardı. Gerçekten büyük bir fark yaratmadı, ancak kısa bir süre sonra Frances'in Libby'nin yerini alabileceği biraz gerçekçi görünmedi. Romantizmle aynı. Sadece 14 yaşında değil sadece yeni tanışmışlardı. Yine de aşık olduklarını iddia ettiler. Biraz şüpheciydim.

Derin Sessizlik'in kızı yaklaşık 400 sayfada saatler alıyor ancak okumak için hiç zamanım yok.


Bölümler kısadır ve yazı stili çok basit ve açıktır. Hikaye de hızına yardımcı olan son derece etkileyici. Biraz gizem var ve neyin geleceğine dair hiçbir fikrim yoktu. Gemi gemisine saldırı arkasındaki gizem hiç umduğum gibi değildi.

Karakterlerin tadını çıkarmak tam da kolay değildi. Frances (Libby gibi) tamamen intikayla sürüldü. Senatör ve ailesine bakışları vardı ve onları indirmek için hiçbir şeyden vazgeçmeyecektir. Bana TV Şovu İntikamı hatırlattı ve bu kesinlikle bir şikayet değil. Frances'in duyguları var, ancak çok derinlerine gömüldü. Bununla bağlantı kurmak zor, ancak nereden geldiğini anlamak zor değil. Gray'e gelince, tadımcılarım için biraz fazla mükemmel olabilirdi. O (ki sevdiğim) toplam bir beyefendi, ancak yalnızca özelti. Tam bir pislik olan babasına karşı durmasını görmek istedim. Frances'in onu öldürmesi için kök salamak sorunum yoktu. Frances ile Gray arasındaki romantizm konusunda neden ona düşmemekte zorlandığını görebiliyordum. Onların büyük kimyası vardı ve tarihleri ​​birlikte onun için daha da zor şeyler yaptı. Gray çok tatlımdı.

Genel olarak, kusurlarına rağmen Derin Sessizlik kızı ile etkilendim. Carrie Ryan'dan daha çok şey okumanızı sabırsızlıkla bekliyorum, özellikle de bu kadar şaşkın romanlar yazmaya devam ederse.

Derin Sessizlik Kızı hakkında başkalarının söylediği şeyler:


Midnight Bloom Okur 'incelemesi: "Kimlik ve keder gibi daha derin psikolojik temalara dikkat çeken Carrie Ryan'ın Derin Sükût Kızkardeşi, sadece bağımlılık yapan bir intikam geriliminden daha öte bir şey."

Carina's Books'un incelemesi: "Hepinizin Derin Sessizlik Kızını okumanız gerektiğini söyleyebilirim."

Kelimeler ve Sayfaların Ormanı'nın incelemesi: "Daughter of Deep Silence, pişman olmayacağınız bağımlılık yaratan bir gerilim!"


Bana neden veya nasıl olduğunu sormayın, ancak buradaki blogda aylık temalar yapmak eğlenceli olacak diye düşündüm. Bu tam olarak ne demek? Bu, yılın her ayı üzerinde özellikle dikkat çekmek için bir tema seçeceğim anlamına geliyor. Bir tür olabilir, bir dizi olabilir veya tamamen rastgele bir şey olabilir. 2015 yılının geri kalanında yeni şeyler planlamaya başladım ve sadece eğlenip bunun nereye gideceğini görmek istiyorum.

Haziran geldi ve bunun ne anlama geldiğini biliyorsun; yaz! Bu ilk ay için normal havuz başında okuduğundan farklı bir yol seçmeye karar verdim. Lana del Rey'e takıntılıyım yani elbette, bu ayın temasıyla bana yardım etmek için şarkı başlığını kullandım: gözyaşı toplayıcıları!

Ayın başında, şanslı bir okuyucu için bir gözyaşı kağıdı paketi var.

Yorumlar