Yoga Yapmak

Yoga Yapmak

Bu haftaki kız ezici Kristin Cavallari. O çok sevimli ve yeni bulduğu stili seviyorum ... 



Onu yoga pantolonunda ve Chanel'de bile seviyorum! 


Eminim ki "sevme yoga pantolonu yanlışsa, haklı olmak istemiyorum!" Demişimi duymuşsundur ve tekrar ederim, demek istedim! Bu yüzden bu görünümü seviyorum, birlikte salon giymek ... benim en sevdiğim tür "giymek" bir araya getirildi! Her ne kadar onun mükemmel kız görünümünden birini seçebilirsem de, bu işi çok seviyorum!

Ne düşünüyorsun? Yoga pantolonunu da seviyor musun?


Günaydın ve mutlu cuma! Bu haftaki güzel bulgular, benim en sevdiğim işçilik araçlarıyla ilgili. Annem yetiştirmek için kız kardeşim ve ben için bir elbise dolabı vardı ve stüdyomuzda az miktarda malzeme dolaştığımızda zanaat dolabına baskın yapmak için biraz araba kullandık! Büyürken her zaman yaratıcı olmak benim için eğlenceli bir etkinlikti ve şimdi işim yaratıcı olmaya odaklanmıştı, her geçen gün seviyorum (pek çok gün!). Fakat ... bazen yaratıcı bir rastlamaya giriyorum ve çizim masamdan uzaklaşmalı ve iyi ole araçlarını çekip eğlenmek için bir şeyler hazırlamalıyım! (Bayan Ashley Brooke Designs DIY video serisi böyle başladı ... Yaratıcı bir bloğum vardı ve ışıltıyı çıkarmam gerekiyordu!). Bu yüzden benim için, iyi stoklanmış bir el sanatları çekmecesi / dolap (<- teşekkür anne!) Olması benim için önemlidir.

Modge Podge - Ben Modge Podge'u HER ŞEY üzerinde kullanıyorum! Tutkal, mühürleyici, astar olarak ...


Martha Stewart Glitter- Modge Podge'a benzer şekilde, bu da her şeye alışıyor!

Cam Votives - 55 dolara akrilik zanaatkar boyası karıştırmak için mükemmeldir.

Craft Paint Brushes - Fırça fırçalarımı dağıtıyorum! Onları sıcak tutkal ve ışıltı altına alabilmek için ucuza alıyorum!

Sünger fırçası - Sünger fırçalarım için kullanılmayan bir zanaat bulmam gerekiyor .. Bu şeyleri SEVERİN!

Akrilik boya - Ucuz ve muhteşem!

Karanlık Boya - Karanlık boya ile her şey daha iyidir

İpek - Ben sicim ile bir aşk ilişkisi var, her şeyi için kullanıyorum.

Washi Tape-Son zamanlarda bu güzel kasete kapıldım, gelecekte bu tatil mevsiminde oldukça bantlanmış paketler görüyorum!

Keskinlikler - Ben bir çöl adasında karaya oturmuş olsaydım .. keskinliklerimin benimle orada olmasını isterdim.

En sevdiğiniz zanaat araçlarından bazıları nelerdir?


Resim: Rustik kalem tutucu,

Haftalık Favori'den faydalanmayı unutmayın: Yeni İnananlar Notları% 15 indirim + ücretsiz gönderim!

Not; Salı gününün büyük haberlerini kaçırdın mı ?? ABD Tatil Fotoğraf Kartı Koleksiyonu burada, onu seveceksiniz! Dükkana atladığınızdan ve kontrol ettiğinden emin olun!

Günaydın ve Mutlu Pazartesi! Umarım fantastik bir haftasonundaydınız, mayın haftasonu inanılmazdı ve burada ne olduğum konusunda minik bir göz ...

Fotoğraf 1. Bu geçtiğimiz hafta sonu eve dönüp Titusville'e gittim ve biraz eğlenceli aile zamanını yakaladım. Favori fırınımda yeme, marina tarafından köpek parkını ziyaret etme ve tabii ki gündoğumu Titusville köprüsünü çalıştırmak için Cumartesi sabahı saat 6: 00'da kalkma gibi "Titusville" türü etkinlikler yaptık. Ablam ve kocam da Titusville'de yaşıyor, bu yüzden tüm ailemiz için erken uyanmak, ayakkabılarımızı dantellemek ve başlamak için ne kadar eğlenceliydi 3 mil koşmak eğlenmek için çok eğlenceliydi! Titusville köprüsü yaklaşık bir yıl kadar önce yeniden inşa edildi ve görünüşe göre bir Cumartesi sabahı yapılması gereken yeni "it" olayı bu yüzden nihayet görme şansını kendim görebilmek için çok heyecanlandım!

Not; Bu fotoğraf babamın kızkardeşimi çatlatması ne kadar komik ve çalışmam bittikten sonra gözlerimi kestiriyor !?

Fotoğraf 2. Cumartesi öğleden sonra kız kardeşimin evine doğru yol aldım ve bu süper sevimli tabii ki "ürkütücü" şekerli çerezleri çektim (burada bu çerezler hakkında tweet / facebooked'a bakınız)! Kız kardeşim bir Pasta Şefi olduğu için, onunla eğlenceli fırın yemek tarifleri pişirmek sadece yoğun değil (kelimenin tam anlamıyla ... INSANE ölçmek için bir ölçek kullanıyor), ancak yaptığımız pişmiş ürünün mükemmel bir şekilde dönüşeceği kesin bir şey! O bir deha ve mutfağındayken ... onun emirlerine uymak zorundayım!

Fotoğraf 3. Ben çok heyecanlıyım, bu Cuma en sevdiğim sonbahar olaylarından birkaçı için gerçekten eğlenceli bir hediye çektim ... heyecanlanıyorum ... iyi olacak! Pazar öğleden sonra bu eşyalardan birkaçını alması için alışveriş merkezine gittim ve işte burada ne verileceğime bir göz atalım! Her şeyi görmenizi bekleyemem ... girmek için cuma günü tekrar kontrol ettiğinizden emin olun!

Umarım haftanız harika bir başlangıçtır! Şehvetli verimli bir haftaya!

Not; Haftalık En Sevdiğim Satılık ayarlayın!

Yorumlar