Yeni Vitara

Yeni Vitara

DJ: Beth'in Bay Dilmore'la olan ilk dersi Londra'ya gelmesinden bir gün sonra oldu. 



Ve o zamana kadar beş buçuk yaşındaydı. Şaron da bizimleydi; o üç yaşındaydı. 


Ve orada oturup büyük gözlü izliyordu. Ve Beth'in dersinden sonra Bay Dilmore "Kemanınız nerde?" Diye sordu. "Ben biraz gençim, o sadece üç" diye seslendi "Genç? Suzuki diyor ki, o üç yıl geç oldu! "Dolayısıyla eve giderken Sharon için bir yeni vitara keman bulduk. O günden itibaren ilerleme sadece inanılmazdı.

MWR: Dorothy, çocukları için müzik ortamına dalmış bir ortam yarattı. Suzuki piyanosunu da eğitiyordu, bu nedenle kariyer yolu bu adamın düşüncelerine gittikçe daha fazla yaklaşmayı amaçlıyordu: Shinichi Suzuki.

İlk Suzuki öğretmenleri konferansına katıldığında onunla ilk tanışma şansını bulmuştu.


DJ: İlk tanıştığım şey 1975 yılında Hawaii'de 1. Uluslararası oldu. Ve onun ne kadar küçük olduğunu şaşırdım. En azından ondan daha uzun boyluyum. Enerjisi inanılmazdı. Ve o sırada yaptığı etkilerden biri muhtemelen 1000 kişinin önünde ayağa kalktı ve konuşmasının bir parçası olarak "Gerçekten müzik eğitiminin çocuğun doğumundan dokuz ay önce başlaması gerektiğine inanıyorum" dedi. Ve bunun bir miktar nefes aldığını düşünebilirsiniz. Unutmadım. Ve iki yıl sonra tekrar aynı konferansta Hawaii'de yaptığı konuşmada, "İki yıl önce, yeni vitara müzik eğitiminin doğumdan dokuz ay önce başlaması gerektiğine inandığım ifadeyi verdim. Ben hatalıydım! Şimdi, annesinin doğumundan dokuz ay önce başlaması gerektiğine inanıyorum. "Ve güldü, biliyorsun! Mizahı adamın inanılmaz bir parçası olarak bana çarptı.

Ancak gittikten sonra oraya 1985'te gelinceye kadar, onu günlük olarak görmek zorunda kaldık ve sahip olduğu diğer tüm güçlü yönlerini fark ettiniz ... hassasiyeti.


MWR: Dorothy, 1985 yılında kendi piyano öğretim yaklaşımını geliştirmek için birkaç ayını geçirdi ve genç oğlu Dr. Suzuki ile keman çalışmaya başladı. Ve o tecrübelerinden hayal kırıklığına uğratmayı bıraktı.

DJ: David'i almasaydım, kendim gitmiş olsaydım mümkün olduğunca piyano dersleri izlerdim ve geri kalanı kendim uygulardım. Ve sahip olduğumdan tamamen farklı bir çevre olurdu.

Ancak, derslerin tümünü günün her saatinde, saatler sonra da izleyerek, duymak için kendinizi eğittiğinizin farkına vardım. Ve ben bir kemancı değilim ama o grubun vibrato üzerinde çalışıp daha rahat hissetmesini izlerken ve yay kolunu kullandığımda, tonda inanılmaz farklılıkları duymak için kendinizi eğittiğinizi fark ettim.

Gözlemleme, dikkatle dinleme kabiliyetinin hepsinin gerçekten iyi bir Suzuki öğretmeni olmak için gereken şeyin bir parçası olduğunu ve bu, hepimizin kendisinde gelişmesi gereken beceriler olduğunu fark etmeye başladım. 


O sabah sabahın dördüncü sınıftan dinlediği bir şerit sıklıkla getirirdi ve "Burada dört yaşında bir kızı 16. boyutta bir keman çalmaktadır ve o da güzelce çalmıştır. iyi ton, çok doğru. Ve "Bu şeritleri dinlerken öğretmenin yeteneklerini duyuyorum." Ve o, önünde oturan öğretmenlerin hepsine ya da öğretmenlere "Ben senin çocukların, öğrenciler yeni vitara kaset gönderirken, öğretmen olarak yeteneğini anlayacağım "dedi. Dolayısıyla bu tür ifadeler gerçekten düşünmeye başladı," Ne tür bir öğretmen miyim? Ben bu kadar kapsamlı mıyım? Bunu dikkatle dinliyor muyum Öğrencilerimi böyle dinlemeye mi eğliyorum? "Bu yüzden benim için inanılmaz bir fırsattı.

Yorumlar