Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

MWR: Dorothy, Dr Suzuki'nin etrafındaki öğrenciler ve öğretmenlerle yaptığı yoğun odak ve gözlem düzeyinden esinlenilmiştir. 



Bu seviyedeki beceriyi kendi başına olduğu kadar öğrencileri için de geliştirmeyi istedi.


Dorothy'nin kızı Şaron, şimdi bir Suzuki Çocukluk Eğitimi Öğretmeni Eğitmeni, annesinin gezisini hatırlıyor.

Sharon Jones: Sanırım 1985'te annem ağabeyim David ile birlikte Japonya'ya gittiğinde dört ay boyunca Dr. Suzuki ve Bayan Mori ile Dr Kataoka'yı gözlemleyerek geçti.

Sharon, Japonya'daki gözlemci öğretmenlerin Dorothy'de potansiyel gördüklerini ve onu bebekleri ve küçük çocuklarını müzikte dolaşmaya suzuki vitara  teşvik ettiğini söyledi.

SJ: Her zaman insanoğlunun çok dikkatli gözlemcisi olduğuna inanan Dr. Suzuki, annemin konuşması gereken birisi olduğunu anladı ... Kendisiyle bebekleri hakkında konuştu ve eve gerçek bir misyon olarak eve götürdü. .

MWR: Bekleyin. Bebekler? Gerçekten mi? 


Sanki ... haftalık ya da aylık gibi mi? Yapılandırılmış bir sınıfta? Onların katılmasını mı bekliyorsunuz? Peki neden olmasın? Araştırmalar, bebeklerin doğmadan önce dil ve müzik desenlerini öğreniyor olduğunu gösteriyor.

Kate Einarson, doktorasını tamamladı. bebeklerde ve çocuklarda müzikal bilginin gelişimini inceleyen McMaster Enstitüsünde. 2016 Suzuki Konferansında, bu çalışmaların kaçının Dr. Suzuki'nin sezgisini desteklediğini tartıştı.

Kate Einarson: Müzik öğrenimi, 0 Yaş'dan önce başlar. Çocuklar utero'da müzik öğrenirler ve aslında çocuklar ve bebekler, doğumundan önceki deneyimleri tanır ve hatırlarlar. Örneğin, bu sesleri içerir, annelerinin sesini yenidoğan olarak tanıyacaklardır. Anadillerini tanıyacaklardır. Konuşmayı ve konturunu, İngilizce konuşan bir anneleri suzuki vitara varsa İngilizcelerini tanıyacaklar ve bunu İngilizce olmayan diğer dillerden ayırt edebiliyorlar. Belli hikayeleri tanımlayabilirler, eğer bir anne iseniz ve doğmamış çocuğunuza son üç ayda öyküler okursanız, o çocuğun doğduğu zamandaki ritimleri ve hatta şarkıları bileceklerdir. Dolayısıyla, bir müzisyen, sadece bir şarkıyı dinlemek için bir şarkıyı söyleseniz veya bir şarkıyı çalarsanız, şarkıyı da tanıyacaklardır. Ve hepsiyle ilişkili araştırma çalışmaları olduğunu söylemek biraz zaman ayırmalıyım.

MWR: ... Web sitemizdeki gösteri notlarımızda var.


Dr Suzuki, Dorothy ve ebeveynler, bebeklerin kendilerine söylediklerini ve duydukları müziği topladıklarını içgüdüsel olarak biliyor. Bu yüzden, konuşmalar karşılıksız olmasa da, yetişkinlerin dürtüsel olarak bebeklere gülümsüyor ve gülüyor görüyoruz.

Dorothy, şimdi Japonya'dan geri döndü, gevezelikten öteye geçerek bebeklere gitti. O, 0-3 yaş arası çocuklar için bir müfredat ve sınıflar kurma inisiyatifine sahipti.

Dorothy Dr. Suzuki'den ne öğrenmiş ve onu küçük çocuklara nasıl uygulamıştır? 

Bu sınıflar ne gibi? İlkelerden bazılarını yetişkinlerin ve çocukların sınıfında açıkladı ...


DJ: Deneyimlerin sözlerden önce geldiğini eğitmen olarak biliyoruz, bu nedenle bir bebek için kelimeleri söylemeden önce bir çok deneyime sahip olmalılar. Kelimeler tecrübeden önce asla gelmez. Aslında, deneyimler gerçekleşen herhangi bir öğrenmeden önce olmalı. Bu tecrübenin, çocuğunuzun öğrenmesinin ve dinleme becerilerinin, gözlem becerilerinin, gelecekteki öğrenimde o kadar önemli olan şeylerin tümünü edinmesinin doğal gelişimi için temel oluşturduğunu biliyoruz;

MWR: Öğretmenlerin bu önemli deneyimleri yaratmalarının bir yolu, top oynayan bir oyundur. Öğretmenler, ebeveynler ve çocuklar bir suzuki vitara daire içinde oturur ve bir insandan diğerine topu alır ve şarkı söyler. Bu, çocuklara müzik, sosyalleşme, dikkat etme ve sıralarını bekleme deneyimini kazandırıyor.

Laura Speno: Çoğu kez küçük bir çocuğun yanında oturan büyük bir çocuğun yanında gördüğüm top, aralarında yuvarlanır ve büyük çocuğu alır ve daha küçük bir çocuğa verir.

Lynne McCall: Etkinliklerimiz sınıfta enerji dolu olsa da, her zaman sakin bir ortam sürdürüyoruz. Çocuklar odaklanmış ve etkinlikle uğraşıyor ve dolaşırken değil.

MWR: Suzuki Erken Çocukluk Eğitimi-veya SECE öğretmenleri Lynne McCall ve Laura Speno.

Ancak sadece bu basit egzersizlerle kazanılan avantajları gören öğretmenler değil, sadece sınıftaki öğrenciler değil.

Yorumlar