Sitelerde Analiz Yapmak

Sitelerde Analiz Yapmak

Günaydın ve Mutlu Cuma!



Bugün size en sevdiğim Anneler Günü bulgularından birkaçını sizinle paylaşmak istedim! 


Annemin gününde annem ve kayınvalidem bozarak sevmeyi seviyorum, ancak her şeye sahip olan bayanlar için mükemmel bir hediye bulmak zor! İşte hayatınızda, her şeye sahip olan kadın için birkaç hediye fikirleri var ... Umarım tadını çıkarabilirsiniz!

Not; En beğendiğiniz bayan burada yaptığımız sitelerde analiz yapmak kadar çok kağıdı seviyorsa, onun için sadece birkaç hoş öğeyi seçtim -> alışverişe başlayın!

P.P.S. Kendim için bir mini alışveriş çılgınlığına bile geçebilmek için o kadar çok şeyi seviyorum! O kupayı almaya KEVETİYORUM!

Günaydın ve Pazartesi sana mutlu! Umarım fantastik bir hafta sonu geçirirsiniz ... İşte burada ne olduğuma ufak bir göz atmaktır!

AshleyBrookeDesigns_April 2012Pinterde bu resmi berbat etme


Fotoğraf 1. Bakkal dükkânına bir tatil günümü varken hafta boyunca yemek hazırlayacağımda hareketimi birlikte gerçekleştirmek için elimden geleni yapıyorum. Akşam yemeği ve öğle yemeği için bir yemek planı hazırlamam gerekiyor ya da her yemeğin patlamış mısırını yemeyi bırakmak zorunda kalacağım (sadece bir tanesi buydu!)! Hafta sonu boyunca hazırlanmak için benim en sevdiğim öğle şeylerden biri sebze makarna / arpa / quinoa salatası bir çeşittir. Bu hafta sonu bir Yunan-ish versiyonu hazırladım ve çok lezzetli oldu, paylaşacağımı sanıyordum!

Her seferinde farklı kıyorum ama işte bu hafta sonu yaptım-> Çiğ havuç, salatalık, kiraz domates, biber, beyaz peynir ve doğranmış fesleğeni pişmiş tavuk, orzo makarnası ve mısır ile kombine ettim. Sonra hepsini, en sevdiğim Yunan giyinmesinin az bir kısmıyla BÜYÜK bir kapta karıştırıyorum! Kolay, sağlıklı ve iyi! Denerseniz bana bildirin!

AshleyBrookeDesigns_April 2012Pinterde bu resmi berbat etme


Fotoğraf 2. Arka bahçemizde bir gardenia çalı vardı ... kim bilebilirdi ki ?! Geçen hafta deli gibi çiçek açmaya başladık ve ilk kez ev sahibiydik ve "yeşil başparmaklarım" üzerinde çalıştık, onlarla ne yapılacağına dair hiçbir fikrim yoktu (hepsi sitelerde analiz yapmak üçümüzde! Her iki taraftan iki büyükannemiz ve benim büyük anneanne) geçtiğimiz hafta geldi ve birkaç tane küp kesip, kasede yüzdüğümü söyledi. Evimiz şimdi AMAZING kokuyor! Umarım çalı büzülmeye devam eder, çünkü evin etrafında küçük yüzen gardiyanlar yerleştirmekle takıntılıyım!

AshleyBrookeDesigns_April 2012Pinterde bu resmi berbat etme


(ayakkabı: doğar / lehçe: günün 24 saati günahkâr renkler profesyonel)
Fotoğraf 3. Kayınvalidem bana bu sandaletler ne kadar güzel ?! Onları giydiğimde her çeşit fantezi hissediyorum! Ve fazladan bir bonus olarak, en sevdiğim sıcak pembe oje sadece onlarla iyi görünüyor!

Umarım Pazartesi harika bir başlangıçtır! Ve bu hafta dolaşmak isteyeceksiniz, büyük şeyler yeni Mayıs indirme + yepyeni ve gerçekten sevimli kolej koleksiyonu da dahil olmak üzere yolunuza yöneldi. (Peşinde isterseniz çevrimiçi mağazada zaten var! !)! Söylemeye gerek yok, bir fincan kahve kap ve hazır olsun, bu hafta eğlenceli olacak!

Verimli ve harika bir haftasonu şerefe!

Birkaç ay önce BaubleBar'daki arkadaşlarımızın özel twitter kolye yaptığını gördüm. İlk düşüncem elbette birine ihtiyacım vardı. Ama sonra çabucak unuttum ... Ama güzel Taylor Sterling'i birkaç hafta önce onun parmak izi kolyesi ile oynarken gördüğümde bir tane gerektiğini hatırladım. Ve şimdi, @abdesigns kolyelerinin neye benzeyeceği konusunda takıntılıyım!

Kolej Koleksiyonunu tanıtmaktan çok heyecanlıyım! Bu işi birazcık süredir araştırıyorum ve size birkaç gizli peeks verdim ... Sonunda geldiğini, bu mezuniyet partileri için zamanında geldiğini söylemekten mutluluk duyuyorum!
Dükkanda, seçim yapabileceğiniz pek çok sitelerde analiz yapmak okulumuz var, ancak okulunuzu görmüyorsanız endişelenmeyin ... Sadece sizin için bir kart uyduracağım!

Ashley Brooke Designs - Crimson Tide KırtasiyePinter ile Pinterest görüntüsü
Ashley Brooke Designs - Bulldogs KırtasiyesiPinter ile Pinterest görüntüsü

Ashley Brooke Designs - Şövalyeleri KırtasiyePinter ile Pinterest görüntüsü

Not; Mezun değilseniz veya bir mezunu tanımasanız bile, bu kartlar bir hayrana hediye olarak vermek ya da kendiniz için kullanmak çok sevimli!

P.P.S. Ayrıca, Tailored Collegiate Couple'de (örneğin: kız Bulldog renklerde ve oğlan Gator renklerinde) bir bölünme yapıp yapamayacağım konusunda epeyce soru sordum, cevap Y-E-S!

Günaydın ve Mutlu Cuma!

Bugün son zamanlarda çok sevdiğimi gördüğüm birkaç oh-öylesine hoş bardağımla seninle paylaşmak istedim. Günde iki fincan kahve içiyorum, bu benim şeyim ve onu seviyorum. Tahmin edebileceğiniz gibi içtiğim bardaki kahve çok önemlidir. İşte bir kupada benim ihtiyaçlarınıza uyan birkaç kupa.

Günaydın ve mutlu Pazartesi! Umarım tuzlu limon kokteylleri ve büyük şapkalarla dolu harika Cinco / Derby haftasonu vardı!

Ve tabii ki, hafta sonu küçük bir göz ...

Fotoğraf 1. Merak ediyorsanız, bu mükemmel Cuma gecesinin neye benzediğini -> sıcak pembe pijama pantolonları, taşan bir (altın) patlamış mısır kasesini ve yumuşak bir yavruyu.

Yorumlar