Posta Göndermek

Posta Göndermek

Bugünkü The Post'a Büyüleyici Seyahat, post-it eğlencesi ile ilgili! The Givers Log adlı bu blogda tökezledi; postada küçük sarma hediyeler göndermekle ilgili bir sütun ve oraya gerçekten ne kadar harika çıktığını anlatıyor ... damgalar koymak ve küçük ıvır zıvalar ve hediyelerle doldurulmuş bir su şişesini postalamak gibi. 



Çılgınca sağ? Tanrım, posta büyüsü değil mi ?? 


Her neyse, kağıt eşyaların bir sevgilisi olduğumdan, posta post-it notlarının bir yığını gönderme konusundaki mesajını beğendim! İhtiyacınız olan şey, bir kaç tane pul içeren bir adres etiketi ve sihirli bir şekilde, alıcıların posta kutusunda bitiyor!

Haftalık Favori'den faydalanmayı unutma: Sweet Thank You Notlar% 15 indirim + ücretsiz gönderim !!


Hoşunuza gidin (şeker üstünde!) Bu süper hızlı blog anketini benim için alıyor mu ?? En yakın arkadaşın olacağım, sana küçük bir hediye göndereyim <- iyi anlaşma, ha?

Bu blogu günlük olarak kişisel fotoğraflarını, yeni işlerini, özel fırsatlarını, eğlenceli bulgularını paylaşmayı seviyorum ve elbette kızım eziyor ... ama blog ve çevrimiçi alışveriş hakkında ne düşündüğünü bilmek için KEŞFEDİN! Onu sevdin mi? Daha fazlasını görmek istediğiniz belirli bir konu var mı? Tüm (tür) öneriler, yorumlar ve düşüncelerinizi bekliyoruz!

Bu haftaki Girl Crush blog tarzı dünya Bayan Lilien'in ilk hanımefendi. Sadece inanılmaz güzel değil, ama kusursuz bir tadı var ... artı koordine eden şiirlerle günlük stil kurulu yayınlarını nasıl sevemiyordun?!? Hepsi gerçek olamayacak kadar iyidir! Ve soiree'niz biraz yaratıcı bir kokteyl müdahalesine ihtiyaç duyduğunda, küçük parmaklarınızla aynı hizada hızlı bir şekilde yazabilirsiniz -> http://blog.mrslilien.com/ <- Bayan Lilien sizi örtbas etti, ünlülerinden biri ile tamamlanmış hiçbir parti yok spritzers!

Günaydın ve mutlu cuma! Yarın 1 Ekim olduğuna inanır mısınız ??? Bu N-U-T-S! O Tatil Kartlarını düşünseniz iyi olur!


Ve sadece bir gün uzaktayken, gidip Ekim'in Ücretsiz indirmeyi başlatacağımı düşünmüştüm (o sevimli değil mi?)! Bugün yeni duvar kağıdınızı almak için indirme sayfamıza geçin!

Artı!!!! Şu anda bu özel aylık illüstrasyonları 10 $ 'lık çevrimiçi mağazada sınırlı sayıda takvim baskısı olarak sunuyoruz! Masanız için mükemmeldir, sanmıyorum ??

ABD_Lobely, Kahve Sehpası Kitaplarını Bulur Pinterest'te Pinterest görüntüsü

Ayrıca ... Bugünün güzel bulguları, güzel kahve masaları. Üzerinde büyüklüğünde kahve masası kitaplarının ağırlığıyla çökecek gibi duran bir sehpayı seviyorum. Şu anda güzel kitaplarım büyük bir kitap rafında ama bu günlerden birinde (büyük bir sehpayı gördüğümde) kitaplar, vazolar ve ıvır zıvırtılarını o kadar yüksek biriktireceğim ki çok gülünç görünüyor! Ancak o zamana kadar bu güzel kitapları hayal ediyorum:

Günaydın ve Pazartesi sana mutlu! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuz, harika bir hafta sonu geçirdik ... Kendimizi çok sıkıştırmış gibi hissediyorum! Hava 80'lerde Orlando'da olduğu için (80'lerde = FL GÜZÜ !!) zamanımızın çoğunu Çiftçi Pazarında geçirdik ya da içindeki pencereleri açık havada pişirdik, cennet gibi oldu!

Haftasonumun neye benzediğine dair küçük bir göz ...


Fotoğraf 1: Cuma akşamı Disney şehir merkezine inip Fork & Screen'e doğru yola çıktık. Filmlere gitmek en sevdiğim şeylerden birisidir ... (Ben bunu bir şekilde bu tasarıma -> En Sevdiğim Şeyler Not Defteri'nde çalışmak zorundayız) ve bir film seyrederken akşam yemeğine sahip olmak eğlenceli bir deneyimdir! Akşam yemeğinden sonra biz bile bir milkshake emretti ve bölmek ... çok şirin sağ?

Fotoğraf 2: Cumartesi günü çok fazla balkabağında dolaştım, turuncu turlamaya başlayabilirim! Ben erken uyandım ve güzel bir serin (yukarıya bakın) koşmaya gittim ve sonra eve ev yapımı balkabağının yulaf ezmesini kırbaçlamak için geldim. Soooo kolay ve lezzetli bir şekilde geçti! Kahvaltı yediğim sırada pazar listemi hazırladım ve kabak püresinin tamamını kullanmadıysam kabak-y yuvasını pişirmem gerektiğine karar verdim (tarifi için aşağıya bakın). Kabak ekmeği yapmaya kadar bitirdim (tarifi aşağıya bakınız) ve inanılmazdı! Bundan sonra Starbucks'a gittim ve balkabakısı Spice Latte'yi sipariş ettim. Ve sonra ... bekle .... Buzlu bir Pumpkinhead Birası ile pompa-tastic günümü tepesinde bıraktım. Çok fazla?!?!

... Seven balkabaklar yanlışsa, haklı olmak istemiyorum

Not; Kabak Yulaf ezmesi Tarif | Kabak ekmek tarifi

Fotoğraf 3. Kiliseden sonraki Pazar günü, çiftçinin pazarını gezmek için Eola Gölü'ne doğru yol aldık (çoğunlukla biraz su ısıtıcısı mısır bulabildik!) Ve bu "tatlı" kupa kamyonuna çarptı: Yum Yum Truck. Ben (bir tahmin ...) bir kabak cupcake emretti ve Bay s'mores cupcake emretti, her ikisi de DE-LISH! Bu kamyonu twitter'da ve facebook'da izleyebilirsiniz, ben sadece onları takip etmeye başlayabilirim!

Yorumlar