Haftanın Okunması Gereken Kitapları

Haftanın Okunması Gereken Kitapları

Günaydın ve Mutlu Pazartesi! Umarım harika ve rahatlatıcı bir haftasonu geçirirdik, bizimki çok yıpranmıştı!



Fotoğraf 1: Gerçekten de geç öğleden sonraki cuma'dan beri yağmur durmadı. 

Şu anda güneş bulutların arasından gözetlemeye başladı, parmaklar geçti o şekilde kalacak! Cumartesi günü yalnız yağmur yağıyor ve evimizin arkasındaki küçük gölümüz sular altında! Çılgınca mı ?! Yağmurun yağmuru hiç umurumda değil, ancak dışarıda iki köpek, bir şemsiye ve artı saatte 60 mil rüzgar rastlanıyor olduğunda ... biraz zorlaşıyor!

Fotoğraf 2: Cumartesi öğleden sonra annem ve bir kaç tane Kız Öğrenci Kızı ile geçirdim. Brunch ve alışveriş için yılda iki kere birlikte toplanırlar, çok şirin! Birlikte etiketlemek ve eski Sorority hikayelerini duymak çok eğlendim! Ancak, annem beni bugün toplaymadan önce bu yeni 'benimkini şekillendirmek için biraz zaman harcadım ... ve sana ne diyeceğim, o yuvarlak fırça benim yeni övgüdür! Şükür zarif, tam bir üst vücut çalışmasıydı! Bu günlerden birinde asacağım!

Fotoğraf 3: Pazar bizim 2 yıl evlilik yıldönümü oldu ... ne kadar zaman sadece F-L-Y-S deli! Çok eğlenceliydi, ama bizim düğün kitabımızı çevirip o gün tekrar yaşıyordu! Ayrıca yağışlı gün biraz daha güneşli yapılan bir çok sayıda papatya aldım! Papatyalar benim en sevdiğim çiçek ve ilk randevumdan (7 yıl önce <- İBAD) sonra bana "Ben özel bir şeyin başlangıcı" olduğunu söyleyen küçük bir notaya sahip tatlı buketler gönderdi ... haklıydı! Her bana verasetler verdiği zaman küçük bir lise kız çınlıyor!

Umarım haftanız harika bir başlangıçtır! Şehvetli verimli bir haftaya!


Bu hafta Newlywed Thank You Notes'u seçtim! Bu güzel not kartları, 218.00 USD orijinal fiyatının% 15'inden daha düşüktür. Sitenin üst kısmında ücretsiz nakliye kodu vardır: (MRPOSTMAN), bu not kartlarını $ 15.30 yapar! Bu çok önemli! Bu yüzden çevrimiçi dükkana yönelin ve kendinize bir paket verin!

Not; Bunlar düğün sonrasında yazmanız gereken notlar için mükemmel, ayrıca harika bir gelin duş hediyesi! Herhangi bir yeni evliyim size elinizden yeterli teşekkür notu alamayacağınızı söyleyecektir!

P.P.S. UNUTMA satış bugün (10.10.11) başladı ve Pazar günü sona eriyor (10.16.11), bu nedenle zaman kaybetmeyin!


ABD Tatil Koleksiyonunun en yeni bölümünü bu sene tanıtmaktan dolayı heyecanlıyız, ABD fotoğraf kartları! Online mağazamızda bu sezon, beş yeni tasarımlar bulundu .... bu kartlar, yılın en sevdiğiniz fotoğrafını, sizin, ailenizin, kız çocuklarınızın veya köpeklerin olacak şekilde tasarlanmıştır. Sizin için mükemmel bir tasarım var! Umarım onları benim kadar seversin!

İki hafta önce, Glittery Post adlı Ashley Brooke Designs DIY serisinde en yeni videoyu yayınladım. Ama bitmiş fotoğrafı paylaşmayı unuttuğumu fark ettim! Bu DIY, en sevdiğim yeni sitelerden biri olan Glittery Kılavuzu için özel olarak çekildi ve bitmiş ürüme aşık oldum! Tüm proje çok basit ve eğlencelidir, denemek zorundasınız.

En yeni ABD DIY videosunu izlemek için Glitter Guide'a tıklayın ... çok güzel ... onu özlemek istemeyeceksiniz!


DIY videolarımın tümünü görmek için çevrimiçi video kütüphanesini ziyaret edin. Tez projeleri muhteşem oldukları kadar kolay!

Haftalık Favori'den faydalanmayı unutmayın: Yeni İnananlar Notları% 15 indirim + ücretsiz gönderim!

Not; Dün BÜYÜK haberi kaçırdın mı ?? ABD Tatil Fotoğraf Kartı Koleksiyonu burada, onu seveceksiniz! Dükkana atladığınızdan ve kontrol ettiğinden emin olun!

Yorumlar