Haftalık Favori Listesi

Haftalık Favori Listesi

Bu hafta Making Things Happen Notepad'i seçtim! 



Bu güzel not defteri $ 20.00 PLUS orijinal fiyatı 2,00 $ kapalı olan sitenin üst kısmında ücretsiz nakliye kodu: (MRPOSTMAN0811), bu not defterlerini $ 18.00 yapar! Bu çok önemli! Bu yüzden çevrimiçi dükkana yönelin ve kendinize bir iki adım atın!

Not; Bu, deli yapılacaklar listelerini yeniden organize etmek için mükemmeldir ve "list" daha az korkutucu görünmesini sağlayarak öncelik vermeye yardımcı olur!


P.P.S. UNUTMA satış bugün (10.03.11) başladı ve Cuma günü sona eriyor (10.09.11), bu yüzden zaman kaybetmeyin!

Yine yılın o zamanı! Güzel kağıda dile getirilen ve sevdiklerinize dünya çapında gönderen, tatlı tatil duygularını paketlemekten daha eğlenceli nedir? Bu yılki ABD tatil kartları ürününden çok heyecanlıyız. Herkes için bir şey var: kelimenin tam anlamıyla. Tamamen özel, fotoğraf kartlarına, özel koleksiyona kadar, bu sezonun kartlarını yaptığımız kadar seveceksiniz!

Bugün size online mağazada bulunan spankin yeni ABD Terzi Tatil Koleksiyonunu tanıtmak istiyorum! Bu tatil sezonunda yepyeni olan özel koleksiyon, kendi özelleştirilmiş bükümünüzü ekleyebileceğiniz şekilde tasarlanmış resimler içeriyor! Yüzünüzü, saçlarınızı özelleştirin ve en sevdiğiniz tüylü arkadaşınıza ekleyin!

Bu, göreve en karanlık yol değil mi? 


Ve Yves Saint Laurent'tan küçük bir altın ve siyah kartpostal debriyajından daha iyi bir şey elde ediyor mu ... Bence değil! Bu herhangi bir küçük siyah elbise için mükemmel bir aksesuar olacaktır. Biraz garip + bir parça lüks = mükemmel moda kombinasyonu!

Kaynak

Haftalık Favori'den faydalanmayı unutma: Things Happen Not Defteri 2,00 $ + ücretsiz nakliye yapma !!

Not; Geçen hafta ankete katıldıysanız ve "hediye" nizi kullanmadıysanız, sizi henüz gönderdik .. Bugün bunu yapmanın son günü!

Not; Dün BÜYÜK haberi kaçırdın mı ?? ABD Terzi Tatil Koleksiyonu burada, onu seveceksiniz! Dükkana atladığınızdan ve kontrol ettiğinden emin olun!

Bu haftaki Girl Paris Fashion Week Crush, Nina Ricci. Ben piste gönderdiği her şeyi L-O-V-E yapıyor ve özellikle bu 1960'lı Pan Am görünümünü seviyorum. (Bence konuşan, Pan Am'ın ABC'de yeni serisini izlediniz mi? Saç, elbiseler, aksesuarlar ... hepsi mükemmel!) Nina Ricci'nin estetiği her zaman çok güzel ve kadınsı.

Günaydın ve Mutlu Cuma!


Bugünün güzel bulguları, yeni bir tüye sahip olmakla ilgili ... Saçımı kesmiştim ... ve kesimden dolayı 4 inç ötüyorum! Ben hep uzun saçlı bir kız oldum ve saçlarımı asla bir buçuk ya da omuzlarımın altından kesmedim. Yani, bu uzun bob (Ben burada görebileceğiniz bir fotoğrafı tweetledim!) Şimdi bu uzun saçlı kızın sahip olmadığı yepyeni bir ürün ve araç seti almıştım! Geçen hafta sonu Ulta'ya bir gezi düzenledim ve bir kaç tane hediye aldılar! Yeni ürünlerin hepsini çok seviyorum ve söylemeliyim ki, saç stilistim ilk "keskin" parçayı attığında paniklemiş olsam da yeni görünümü kazıyorum.

Peki ya sen, stilist sandalyesine oturup "um, sadece ne istersen yap" dedin mi?


Pinterest, Bobby Pins, payetli saç eşarp, Kate Spade Saç Pimleri, Namlu Fırçası, bambus ve mum tutkal, Kenra Cilt

Haftalık Favori'den faydalanmayı unutma: Things Happen Not Defteri 2,00 $ + ücretsiz nakliye yapma !! (Yarın son gündür!)

Not; Salı gününün büyük haberlerini kaçırdın mı ?? ABD Terzi Tatil Koleksiyonu burada, onu seveceksiniz! Dükkana atladığınızdan ve kontrol ettiğinden emin olun!

Yorumlar