Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

Bin yılın başında, Honda, kitlesel bir şekilde üretilen modern bir melezi ABD'ye getiren ilk otomobil şirketiydi. 



Honda Insight bunu yapmasa bile, sıkışmış fikir türüdür. 


İkinci nesil Insight, 2010 ve 2013 yılları arasında çarpıcı bir satış düşüşü sonrasında durduruldu. Yine de, birçok yeşil yiyecek, taze görünüşleri, etkileyici yakıt ekonomisi ve ABD'ye otomotiv teknolojisinin yeni bir çağa girmesindeki suzuki vitara rolü nedeniyle birinci nesil Insight'ı hatırlıyor. Nostaljinin kalıcı kokularını sanki Honda, Detroit'teki 2018 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'na yeni bir hibrid sedan getiren Insight isim plakasını yeniden canlandırıyor.

Honda, 2019 üretim modelini önizleyen Insight prototipini, yukarıda görülen görüntülerde Detroit Auto Show'ın önünde alay ediyor. 


Otomobil şirketi, otomobilin iki motorlu hibrid güç aktarma organının en son sürümünü kullanacağını söylüyor. Honda henüz yakıt ekonomisi rakamlarını açıklamıyor, ancak "diğer kompakt hibrid modellerle rekabet edebilecek" olacağını söylüyor.

Yeni Insight, Honda'nın binek otomobil serisinde Civic'in üzerinde konumlanan "lüks, şık bir beş yolcu sedan" olarak biraz daha fazla prim alacak. Görünüşleri suzuki vitara muhtemelen ana alıcılarla daha iyi tepki verecek Clarity serisinden daha Civic ve Accord'un görünümleriyle daha yakından karşılaştırılıyor.

2019 Honda Insight, Japon otomobil üreticilerinin elektrikli araçlara sahip olma hedefine doğru atılmış bir başka adım, 2030'da küresel satışlarının üçte ikisini oluşturması. Gelecek yaz satışa çıkması planlanıyor ve Indianapolis'teki Greensburg'daki fabrikasında inşa edilecek. . Prototipi Detroit'in gösteri katında bizzat karşılarken nelere bakacağımız konusunda daha iyi bir fikir edineceğiz. Bizi izlemeye devam edin.

Listelenmemiş satışlar nedeniyle Çin satış stratejisini yenileyen Ford, geçtiğimiz günlerde Çinli teknoloji şirketi Alibaba ile stratejik bir anlaşma imzaladı. 


Üç yıllık ortaklık, yapay zeka, bulut bilgi işlem, dijital pazarlama ve çevrimiçi perakende gibi alanlarda fırsatları deneyecek. Bu online bileşen, doğrudan Alibaba'nın Tmall online mağazasında araç satışı içerecek - yönetmek için Çinli Ford bayileri ile görüşmelere ihtiyaç duyan otomobil üreticisi için yeni bir cadde. Ford, devasa "otomotiv satış makinesi" nin satışıyla ilgili araçları sunacak ve Alibaba'nın her yerinde Çin'de kiosklar inşa edecek. Ve satış makineleri kedilere benzemek üzere inşa edilmiştir.

Çevrimiçi otomobil alışverişini Çin'de geri çeken konulardan biri, alıcıların ilgilenen otomobilleri görememeleri ve dokunamamaları. Alibaba suzuki vitara sözcüsü, satış makinesinin Çinli alıcılara deneyim ve deneyim kazandırarak bu dezavantajları çözdüklerini söyledi. test sürüşleri yapar ve tüm deneyim, bir uygulama aracılığıyla çalışır.

Potansiyel bir alıcı sokakta gördükleri bir arabayı uygulamaya tarayabilir. 


Uygulama, ilgilendikleri otomobilleri bulunan bir otomat makinesine yönlendirecekti. Bir zamanlar, unstaffed ve dijital olan otomat makinesine girildiğinde alıcı, yüz tanıma veya giriş kodu kullanarak arabayı dışarı çıkarmaya çalıştı. makine. Daha sonra müşteri, üç günlük test sürüşü için aracı alabilir ya da Alibaba'nın Alipay satış ortağı aracılığıyla yüzde 10 peşinat ödemesi ve finansmanla aracı tamamen satın alabilir.

Herhangi bir makine kullanıcısı belirli kriterleri karşılamaya ihtiyaç duyar: Çin'in Zhima devlet sponsorluğunda "sosyal kredi sistemi" (Faraday Future'un destekçisi Jia Yueting'i kuşatan aynı sistem) hakkında en az 700 puan almalı ve olmalı bir Alibaba Süper Üyesi. Araba alışveriş edenler, her modelden bir tanesini yalnızca test edebilir ve satış makinesi programının ilk iki ayında test sürücülerini en fazla beş alacaktır.

Alibaba, Nanjing ve Şanghay'daki ilk iki otomatik test sürüş merkezini planlıyor ve ülke çapında düzinelerce planlanıyor. Ford, davaya ilgi duyan tek OEM değil, Audi, BMW, Maserati, Mercedes-Benz ve Volvo'nun da kuyruğa girmesi bekleniyor. Nasıl çalıştığını görmek için yukarıdaki videoyu izleyin.

Yorumlar