Suzuki Fiyatları

Suzuki Fiyatları

Geçen yıl Cenevre'de bir açıklama yapan, daha önce 2015 yılında bir prototip olarak görülen funky 1930'larda elektrikli üç tekerlekli racecar olan Morgan EV3 hakkında en son duyduğumuzdan bu yana kısa bir süre oldu ve en son olarak sınırlı bir yapı Selfridges Sürümü modeli. 



Artık düzenli üretim planları geliyor.


Top Gear, EV3'ün 2018'in sonlarında üretime geçeceğini ve Morgan'ın arabayı "hızlı şarj teknolojisi ile daha iyi performans" elde etmek için Frazer-Nash Energy Systems ile birlikte hazırladığını bildirdi. Bu, 0-62 mph zamanının 2 suzuki fiyatları saniyesinden, 9 saniyeden 7 saniyeye kadar tıraş anlamına gelir ve benzinli 3-Wheeler'e göre daha fazla performans gösterir.

Aracın özellikleri 2016'da piyasaya sunulduğundan beri biraz değişmiş gibi görünüyor. 


Arka tekerleği tahrik eden 34.8 kW motora güç sağlayan 21 kWh lityum iyon pil ile sürüş mesafesi artık 120 mil (120 kilometredir). Toplam ağırlık 500 kilodan az veya 1,100 lira.

EV3, 1930'ların havacılık motoru yarış otomobilleri, klasik motosikletler ve 1950'lerin fantezi otomatlarından tüp şeklindeki uzay çerçevesi şasi tasarım ilhamını alıyor. Motor kaputu, tonneau kapağı ve yan kaplar için karbon kompozit gövde panelleri kullanan ilk Morgan aracı. Geri kalan alüminyum panellerle birlikte bir kül ahşap çerçevesi üzerinde elle işlenmişlerdir.

Tesla Semi'nin başlangıcından bu yana, tasarım-ileri elektrikli kamyon için çok sayıda el kaldırıcısı gördük. 


J.B. Hunt ve Walmart, büyük teçhizatları California'daki olaydan kısa bir süre sonra test etmek üzere imzaladılar. Anheuser-Busch 40, Sysco 50 adet seçti. Teslimat şirketi DHL rekor 100 kamyon için Pepsi önce gemiye tırmandı. Otomotiv Haberleri'nin haberine göre, UPS, 125 Tesla Semis'te liderlik görevini üstleniyor.

Raporda, anlaşma, kamyon başına 200.000 $ 'da 25 milyon dolar değerinde. Tesla Semi'nin en üst düzey Kurucu Serisi versiyonunun fiyatı suzuki fiyatları budur (kamyonun taban fiyatı 150.000 $ 'dır). UPS çoğunlukla bunları ABD'de konuşlandıracağını ve bu küçük filonun teslimat şirketinin Tesla kamyonlarına kapsamlı bir değerlendirme yapmasına izin vereceğini belirtti.

Bu UPS'in alternatif olarak güç alan ilk siparişlerinden uzaktır. 


Şirket son zamanlarda Daimler'den ilk Fuso eCanter elektrikli kamyon teslim aldı ve filo emisyonlarını azaltmak için Workhorse, Eaton Corporation, Electric Vehicles International, Propane Eğitim ve Araştırma Konseyi ve Enerji Dairesi gibi gruplarla çalıştı.

Tesla Semi'yle ilgili kalan sorunuza rağmen, rekabetçi fiyatlarla sunuluyor ve daha kısa mesafelerde nakliye yapan şirketlerin ihtiyaçlarına çok iyi uyabileceği açık. Sonuçta Tesla, Semi'nin bir milyon kilometre uzunluğundaki sürüşle yakıt ve bakım bakımından yaklaşık 250.000 dolar tasarruf sağlayacağını tahmin ediyor.

Tesla, başlangıçta Tesla Semi için ön siparişlerin 5.000 $ olacağını ancak daha sonra 20.000 $ 'a çıkaracağını söyledi. Üst spesifik Kurucular Serisi'ni elinde bulundurmak, beklenen 200.000 $ 'lık araç fiyatına mal oluyor. Birçok şirketin (hatta Elon Musk bile) aşırı değer verdiği ve uzun süren üretim gecikmelerinin geçtiği bir şirketten suzuki fiyatları kamyonları önceden sipariş vermek için şirketlerin bu kadar istekli olacağı şaşırtıcı olabilir. Karbon ayak izlerini temizleme arzusu konusunda ciddi oldukları ve uzun vadede potansiyel olarak tasarruf edebilecekleri olabilir.

Ayrıca sipariş vermek ucuz bir Halkla İlişkiler Hareketi olabilir. Teslimatı asla kabul etmeyecek olsalar bile, ellerini erkenden kaldırdıkları görüntü açısından olumlu ve son derece görünürdür. Bu müşterilerin gerçek samimiyetinin olduğunu düşünüyoruz - özellikle UPS, daha temiz nakliye taahhüdünü göstermiştir - ancak optik kesinlikle maliyet hesaplamasının bir parçasıdır.

Yorumlar