Sitelerde Analiz Yapmak

Sitelerde Analiz Yapmak

Kapıda Yüksek Topuklu Ayak'ın hiç olmadığı kadar tatlı Camila, bir tasarımcının dikkatini çektiği ve ayakkabılarıyla bir gün boyunca yürüdüğü IN HER AYAKKABI'sının onun Cuma serisinde bana özellik olursa, birkaç hafta önce bana sordu. Ben dahil olmak için gurur ötesinde! Teşekkür ederim Camila!



Bir blog tıklaması gönderildiğinde seversin mi


sizi başka bir bloga tıklamanız sizi daha sonra başka bir bloga gönderir. Devam edebildiğini biliyorsun
ve uzunca bir süre boyunca ve saatlerce sitelerde analiz yapmak kaybolabilirsiniz. Buna rağmen seviyorum
çünkü daha önce hiç okumamış yeni bloglar hakkında bilgi edineceğim.
Öyleydi

Google Reader'da bir gün boyunca Ashley'in eseri üzerinde tökezledi.


Brooke blogundan geçti.
Bayan Brooke ne işe yarar? İç Mimarlık alanında eğitim almış, ancak her zaman
kağıt sevdi. Kalemleri ve işaretleyicileri sitelerde analiz yapmak bulmak için kendi kartuşunu takas etti.
kendine özgü şaşırtıcı durağan hattını tasarlar. Pasta üzerine krema o
Özel illüstrasyonlar da yapıyor!
Ona hemen e-postayla cevap verdim ona nasıl
Yaptığım işi seviyorum, en kısa sürede özel bir sürüme ihtiyacım vardı

Mümkün müdür ve o halde HER AYAKKABI BİR parçasını yapacak mıydı ve evet yapabiliyor musun


güzel lütfen okuyucularıma özel bir illüstrasyon hediye verin.
Iyi
dedi, evet evet evet evet dedi.
Camila'nın bloguna göz atın ve tüm yazıları kontrol edin ve ayakkabıları görün!
Oh ve unutma, ben de onun için de hediye çektim!

Doğru teşekkür notu görgü kuralları hakkında sürekli sorgulandım, bu yüzden Emily Post'dan harika tavsiyeler veren bir tid-bit yazacağımı düşündüm.

Eskime gelince, kimse Bayan Post'dan daha iyi diyor!


Ne zaman teşekkür etmeliyiz - notlarınız yazılmalı mı?
Notlarınızı mümkün olduğunca çabuk yazın sitelerde analiz yapmak ve geç olduğunuzu düşünüyorsanız tereddüt etmeyin: geç bir not her zaman hiç nottan daha iyidir.
Bir teşekkür notu yaratıcı olabilir mi?
Kesinlikle. Fotoğraflar dahil edersek, çocuk çizimleri -özellikle duyguları takdir eden herhangi bir şey uygundur. Kısa bir yazılı teşekkür de eklemeyi unutmayın.
E-posta ne olacak?
E-postanın kendisi gibi e-posta gönderenlerin gerçeği, duygusal açıdan bir mesafededir: Anneannen e-postası, kendi elle yazılmış bir not kadar kişisel değildir. Çoğu kimseler için, yazılı, teşekkür ederim, sıcak, samimi bir ifade ifadesi için en iyi bahsiniz. İstediğiniz son şey, el örgülü fuların yüksek sesle animasyonlu bir e-kartla onaylandığında hayal kırıklığına uğraması içindir.

Yorumlar