Özel Kırtasiye

Özel Kırtasiye

Pat Chivers torunu için kart istedi ve Rylie'nin en sevdiği oyuncağı oynamak sevimli olacağını düşündük, o yüzden oyuncağın bir fotoğrafını e-postayla gönderdi ve çalışmak zorundayım. 



Kırtasiye orijinaline oldukça iyi benziyor!


Bu blog'da size yeni özel kırtasiye çizgimi sunmaktan heyecan duyuyorum. Son birkaç aydır yeni fikirleri çizmeye ve kağıt endüstrisi hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalıştım. Herkesin yardım ve desteği ile, özellikle Ulusal Kırtasiye şovu için NYC'ye kadar olan yolculuğumda olan kız kardeşim Kyle'nın, özellikle de ürünlerimin bir kısmının burada olduğunu söylemekten gurur duyuyorum!

Bu geçen hafta inanılmaz derecede meşgul oldu! 


Bu markayı yaratmak ve yeni tasarımlar bulmak için yorulmadan çalıştım. İlk bülten çıkana kadar ileri gitmek için sabırsızlıkla bekledim ve o zamandan beri hızlı bir şekilde yola koyuldukça tüm destek ve nazik sözler sayesinde. Şimdi bir web sitesinde çalışıyoruz ve her zaman olduğu gibi yeni tasarımlar çiziyorum! Son zamanlarda davetiyeler üzerinde çalıştım ve burada favorilerimden biri! Umarım tadını çıkarırsınız!

... Ve desteğiniz ve sevginiz için tekrar teşekkürler!


Son zamanlarda fiyatlar ve miktarlarla ilgili bir sürü soru aldım, işte bu sorulara cevap bulmak için basit bir anahat var!

Ben sadece size bu hafta üzerinde çalıştıklarımdan bazılarını göstermek istedim! Janie Panasis, "Janie's Indian River Bazaar" adında New Smyrna Beach, FL'da sevimli bir giyim butiği sahibi ve mağazası için not kartları yapmamı isteyip istemediğini sordu. Onun mağazası eşsiz ve muhteşem moda bulgularıyla doludur, bu yüzden bu hissi taklit eden bir şey bulmalıydım. İşte geldiğim şey, müşterilerinin bunları seveceğini biliyorum!

Size yakın bir perakendeciye geliyor!


Ashley Brooke Designs yakında perakende satış yapacak:
 
Rebecca'nın Merritt Adası'ndaki

Rebecca's, 150 North Grove Street'te bulunan, bir Merritt Island elyaftır. Sue Brodnan, sahibi, muhteşem tadı var ve mağazası özel hediyeler ve ince kıyafetlerle doludur! Onun dükkânında yer almaktan onur duydum ve kontrol etmenizi bekleyemem!

Yorumlar