Merhaba Ağustos

Merhaba Ağustos

AH AYGUN!



Mutlu Ağustos, arkadaşlar!


Umarım ayınız muhteşem bir başlangıç ​​için zaten kapalı! Bu ay için çok heyecanlıyım. Önümüzdeki birkaç hafta boyunca eve geldik ve cennet gibi hissettik. Ve sonra ayın sonunda, en iyi arkadaşlarımızla Jamaika'ya tatil yapacağız! FOREVER için Ağustos bekliyormuşum gibi hissediyorum.

Ryan ve ben de bu ayın evimizi organize etme ayı olacağına karar verdik! 


Her gece yeni bir dolap, çekmece veya dolap ile uğraşmaya çalışacağız ... Bu plan hakkında ne kadar heyecan duyduğumuz neredeyse tuhaf. Ancak, Tupperware çekmecemizi organize etmekten büyük bir heyecan duyuyorum. Hayatım boyunca, asla o şeyi organize tutamam. Ancak korkmak zorunda değilsiniz, konteynır mağazasına bunu yapmak için 14 sefer almak zorunda kalsam bile, bu gerçekleşecek ay olacak!

AVOCADOS HER ŞEYİ İLE BİRLİKTE: 3 TARİF
#NATIONALAVOCADODAY
Bu gerçek hayat olabilir mi? Cumartesi Ulusal Ruj Günü idi ve bugün Ulusal Avokado Günü'dür. Temmuz gerçekten en sevdiğim ay olmaya hazırlanıyor. Ben hevesli bir avokado yiyenim. Onlar serin ve hipster-y önce önce, ben bir avokado günde yiyordu. Ben ve takıntılı olacağım her zaman.

Onları sade, pişmiş, püre, karışık ve kürek gibi severim. 


Sen adını ver, hoşuma gidiyor. O kadar ki ailem hep şakalar yapıyor, ben de her zaman avokado çocuğumun aile yemeklerine getiriyor. Dürüst olmak gerekirse, bunu bir defalık yaptım ve asla yaşatmam için bana izin vermeyecekler. Bazen BYOA'ya ihtiyacın var, biliyor musun ?!

Her neyse, bu Pazartesi günü bakkaliye dönmek için bir sebebe daha ihtiyacın olursa diye benim favori avokado tarifimden üçünü paylaşacağımı sanıyordum!

 

MY 3 FAVORİ AVOCADO TARİFLERİ:

 
1. PROSCIUTTO + YUMURTA BİRLİKTE AVOCADO TOAST
Bu benim favori kahvaltı, eller aşağı. Henüz denemediyseniz, yaşamınızı ve sabahlarınızı değiştirecektir.

NEDEN, #NATIONALLIPSTICKDAY
Bildiğiniz gibi, ruj benim en sevdiğim güzellik ürünümdür. Büyülüdür ve hislerinizi ve bir kıyafetin herhangi bir çift ayakkabıdan daha fazlasını yapabilme biçimini değiştirir. Rujumu da seviyorum çünkü giymek cesur olmalısın! Parlak kırmızı bir ruj kalbi sarmak için değil, eğlenceli ve cazibeli yapar!

Rujın daha parlak tonlarında donuklaşmadıysanız, bunu yapmaya, özellikle Ulusal Ruj Günü için, meydan okumalıyım! Cesur bir dudaktan daha kadınsı, güzel ve güçlü hissetmenize yarayacak hiçbir şey yoktur. Bir dahaki sefere bir uyuşturucu dükkanındaysanız, parlak bir şeyler alın ve ona döndürün! Bahse girmek isterim seveceksin.

BENİM ALTI BENZİM SHADES:
Sanki güneş altında her ruj rujunu denemiş gibi hissediyorum ve bu altı kişi şimdi bir süre döndü. Renk konusunda çok seçiciyim, aynı zamanda tutarlılık, kalma gücü ve ruj dokusu da oldukça seçiciyim. Ancak, bu altı kişinin% 100 kesimi var!

Yorumlar