Karpuzlu Kokteyl

Karpuzlu Kokteyl

EN İYİ YAZ KOKTEYLÜ!



Karpuza% 100 takıntılı olduğumu söylemek güvende. 


Bir karpuzu tek başına elle yiyebilirim (elinde). Florida'da sıcak bir yaz gününde hiçbir şey buz gibi karpuzdan daha iyidir, tam anlamıyla hiçbir şey yoktur.

Birkaç hafta önce, Ryan ve benim için büyük bir karpuz aldık. 


Biraz fazla büyük olduğu için satın aldığımızda biraz heyecanlıyız! Biz her şeyi kesip hala soğutucumuza sığamıyorduk, bu yüzden soğutamayacağımız parçaları parçalara ayırmaya karar verdim. Sonra ben püre haline getirip gerginleştirdim ve hepsini mason kavanozlarına koydum. Buzdolabında kavanoz tuttum ve gerisini dondurucuya koydum, umarım bunu kullanmanın bir yolunu bulardım! İkimiz de karpuzu sevdirmek sevgiye sona erdi ve hızlı bir şekilde bu büyülü püresi bir fantastik karpuz kokteyli yaptı öğrendim!

Bu nedenle, bir dahaki sefere dükkanda olduğunuzda, bir karpuz ya da iki tane alın. 

Pembe, pişman olmayacağına söz veriyorum.


Umarım bu tarifi yaptığımız kadar seversin! Bunu denerseniz lütfen bana bildirin, düşüncelerinizi duymak isterim! Elbette, video hakkındaki düşüncelerinizi de duymak isterim ... daha öğreticiler görmek ister misiniz ?!

Sizi ilk Desk Obsessed röportaj sonrası ile tanıştırmak için bayım çok yoruldum! 


Bugün, deli yetenekli ve komik arkadaşı Persifor'un Alex ile oturuyoruz. Eğer Persifor'u bilmiyorsanız o zaman tanıdık olmanız gerekir!

Birkaç yıl önce NYC'de bir araya geldik ve birlikte aniden bir pop-up dükkanı yaptık, anında başladık! Dürüst olmak gerekirse, Alex'e göre daha yetenekli ya da aşağı dünyaya gelemezsin ve tanıdığımız an hızlı arkadaş olacağımızı biliyordum. Bu nedenle sizi resmen arkadaşım Alex'e tanıtmak ve onu biraz daha iyi tanımanıza izin vermekten memnuniyet duyuyorum!

Yorumlar