Kahve Günü

Kahve Günü

Tamam, bu tasarım eski ama hoş ama ... 



Onu seviyorum! Demek istediğim, iyi bir latteye kim karşı koyabilir ki? 


Açıkçası sebeplerden dolayı bu tasarım kesinlikle benim favorimdir bir kahve bağımlısı olmak!

Titusville bölgesinde bulunan herkes için Jeannette Adrian Salon & Spa şimdi Ashley Brooke Designs'ı taşıyor! Biraz şımartın ve özel biri için hızlı bir hediye toplayın! Artık Ashley Brooke Designs'ı Rebecca'nın (Merritt Adası), Primrose Mağazası (Orlando) ve Jeannette Adrian Salon & Spa (Titusville) adresinde bulabilirsiniz.

Ashley Brooke Tasarımlarını sevdiğiniz için tüm perakendecilerime teşekkür ederim!


Futbol sezonu şimdi tam hızlanıyor! Mağazada olduğunuzda, cips ve salsa gibi gerekli futbol yemelerini toplayıp parti davetlerinizi unutmayın ya da oyunu tek başınıza izleyeceksiniz! Böyle bir olay için birkaç yeni futbol temalı kart tasarladım ve eğer gerçek bir sert hayranın iseniz, en sevdiğiniz takımın maskotunu sadece partiniz için hazırlayabilirim!

Şarjlı Noel Kartı Yarışması'nda tasarımlarımı oy kullanmayı unutma! Rekabet tamamen okuyucular üzerine kuruludur, bu nedenle oylarınız sayılır!


Bu hafta iyi bir arkadaş için özel bir şeyler yaratmaktan zevk aldım. Bazı kişisel kırtasiye ihtiyacı duydu ve kitaplara olan sevgisini ve kişisel stilini yansıtan bir şey istedi. Bence bu tasarım sadece bunu yapıyor!

Kim iyi bir aşk notu sevmez!?!
Bu tasarım mükemmel bir tasarımdır.

özel birine mektup seviyorum.
Bu yüzden kalemini ve eş anlamlılar listemizi çıkar!

Balkabuk herşey için bir sevgim olduğu için Sonbahar mevsim en sevdiğim zamanım!
Beğendiğinizi umduğum birkaç yeni düşme eşyası tasarladım.

Bu özel tasarım mükemmel bir tasarım yapar
Aziz bir düşüş etkinliği daveti!

Yakında yeni web sitesini başlatıyorum


(Biliyorum ... süper heyecanlı !!!) dolayısıyla hepiniz için yeni yeni tasarımlar istedim "çevrimiçi alışveriş yapan kişiler".

İşte benim yeni tasarımlarımdan birinde gizlice bir tepe var, bu üç farklı renkte geliyor ve partiler, prova yemekleri ve hatta kişiselleştirilmiş kırtasiye için mükemmeldir.
Umarım tadını çıkarırsınız!

Bu hafta orijinal pembe mikseri yaratmam isteniyordu
Mutfakta duş hediyesi için yeşil renkte. Bu özel düğün duş sadece gelin ve damat mutfağı için, bu nedenle tüm hediyeler mutfak ile ilgili olmalıdır.

Hostes, gelin kişiselleştirilmiş kırtasiye ile teşekkür ederim notları ve tarifi kartlarını, yeni "fırtınalı" mutfağında kullanmak üzere veriyor. Bu kadar pratik ama eğlenceli hediyelerimi seviyorum!

Yorumlar