Ayakkabı Aşkı

Ayakkabı Aşkı

Faal ve çalışır durumda…



Bildiğiniz gibi, kısa bir süre önce iki butik, Rebecca'nın Merritt Adası ve Orlando'nun Primrose Dükkanı tarafından çekildi. 


Ashley Brooke Designs'un düz kartlarının son derece iyi satış yaptığını ve şimdiden yeniden sıralama alıyorum duyurmaktan mutluluk duyuyorum! Tanrı'nın bu yeni girişimimi ne kadar çok nimet ettiğine inanamıyorum! Dolayısıyla alışveriş ayakkabılarınızı giyin ve Primrose ya da Rebecca'ya doğru ilerleyin!

Son zamanlarda çok sayıda ve çok sayıda özel parça üzerinde çalışıyordum ... 


Eğer doğru söylenecekse, yapmak istediğim en sevdiğim şeylerden biri, çünkü beni yaratıcı bir şekilde itiyor. Jane McLean kesinlikle plakaya çıktı, Jane şimdiye kadar tadına en lezzetli cupcakes yapıyor ve bana kartvizitler ve hediye sertifikaları yapmak için görevlendirdi. Bitmiş üründen çok hoşlanıyor ve yalan söylemeyeceğim - her şansım onun kartvizitini kırbaçladığıma göre, çünkü bu kadar gurur duyuyorum ... Teşekkür ederim Jane !!!!

Son zamanlarda bir müşteri bana bazı süper preppy tasarımları için bana sormak zorunda kaldım. Bu yüzden tabii ki çizim tahtasına geri döndüm ve bazı yeni fikirler tasladım ...

Ben, zaten bildiğiniz gibi, köpeğime takıntılıyım,


ve görünüşe göre diğer köpek sahipleri, değerli yavruları hakkında aynı şekilde düşünüyorlar!
Bu kartlar çok şirin ve onları her gördüğümde beni güldürüyor !!

Bu tasarımın Florida'daki hava durumuna (eskiden gün ışığı durumu olarak bilinir!) Uygun olduğunu düşündüm. Yağmur ve rüzgar eyaletteki hemen hemen herkesin etkilenmesine rağmen, ilk el tecrübesinden bu yağmur botlarının durumuna ironik bir mizah getirdiğini biliyorum. Umarım hepiniz bu tasarımın tadını çıkarabilirsiniz!

Medya amacıyla, kırtasiyemi fotoğraflamam gerekiyordu, neyse ki babam kamerayla ilgili bir uzman. İki sevgimizi birleştiren harika bir zaman geçirdik (fotoğraf ve kırtasiye). Fotoğraflar

şaşırtıcı bir sürpriz var, bu yüzden sana birkaç favorimle paylaşacağımı sanıyordum!


Son zamanlarda üzerinde çalıştığım bazı şeyleri göstermek istedim. Bu yeni tasarım, kentsel, ancak zarif bir hisse sahiptir ve herhangi bir kişinin kırtasiye koleksiyonunda iyi bir elyaf olacaktır. Yakın zamanda iyi bir arkadaşım nişanlandı ve ben de bu tasarımla onun için nişanlısıyla teşekkür notları yazacak kartlar hazırladım. Mükemmel!

Yorumlar