A1 Ehliyet

A1 Ehliyet

2011'de Maryland eyaletinde toplam 485 trafik kazası geçirildi. 



Bunlardan 192'si alkolle ilişkili. 


Bu gibi istatistikler, Maryland Motorlu Kara Taşımacılığı İdaresi'nin yollarımızın hem sürücüleri hem de yayaları korumak için yollarımızı daha güvenli hale getiren bazı kanunları koymasını gerekli kılmaktadır.

Bu nedenle, bir Maryland ehliyetine başvurmayı planlıyorsanız veya bir DUI veya DWI aldıysanız, iki alkol ve uyuşturucu eğitim programından a1 ehliyet birine katılmanız istenebilir. Maryland MVA Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programları, alkol ve uyuşturucuların insan vücudundaki etkileri hakkında katılımcıları bilgilendirmek ve bu maddelerin etkisi altında sürüşün olası sonuçlarını ve ayrıca alkol konusunda sorumlu karar verme uygulamalarını teşvik etmek için tasarlanmıştır. kullanın.

3 Saatlik Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programı


Bir Maryland ehliyet belgesi başvurusunda bulunuyorsanız, ancak başka bir ülkeden (Kanada hariç) ya da Silahlı Kuvvetler tarafından verilen bir ehliyete sahipseniz, 3 Saatlik Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programına katılmanız gerekmektedir.

Eğer bu programa katılırsanız, gerçekleşecek olan şey:


3 Saatlik Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programı'na kaydolmak için doğrudan bizimle iletişime geçin.
Programı başarıyla tamamladığınızda, bize a1 ehliyet bir Maryland Soundex numarası verdiyseniz, tamamlama sertifikasını MVA'ya göndeririz.
Bir Soundex numaranız yoksa, size bir sertifika ve bir kontrol numarası verilecektir.
Sertifikanızı aldıktan sonra, onu MVA'ya götürüp bir ehliyet için başvurabilirsiniz.

12 Saat Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programı


12 saatlik bir Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programı, alkol veya sürüş sırasında sarhoş edildiklerinden ötürü suçlanan kişiler için geçerlidir. Bu kursa devam etmeniz gerekiyorsa, MVA sizi bir tavsiye mektubu gönderecektir. Aşağıdaki durumlarda bir mektup almayı düşünebilirsiniz:

Bir bölge mahkemesi yargıcı sizi yönlendirdi.
İdari İşitme Ofisindeki bir İdare Hukuku Yargıcı sizi yönlendirdi.
Alkolden kaynaklanan bir olay nedeniyle orijinal ehliyetiniz iptal edildi ve yeni bir başvuru yaptınız.
Mektubunuz, bir ön alkol değerlendirmesinin nasıl düzenleneceğini ve size bir alkol eğitim programına katılmakla ilgili bilgi sağlayacağını bildirir.

Ön alkol değerlendirmesi, bir alkol kötüye kullanımı veya alkol bağımlısı olarak kabul edilip edilmediğini belirlemek için kullanılır. Değerlendirme alkol bağımlısı olduğunuzu veya bağımlı olduğunuzu ortaya koyarsa, 12 saatlik ders a1 ehliyet müfredatını içeren daha uzun 26 Hafta Alkol Tedavisi Programı'nı tamamlamanız gerekir. Değilse, 12 saatlik kursa katılabilirsin.

Başlamak için bir kursa kaydolmak için bizimle iletişime geçin. Kurs, sevk mektubunda belirtilen vade tarihinden itibaren 90 gün içinde başlamak zorundadır. Mektubu oturumunuza getirin ve programı tamamlayın. Size, dersi tamamladığınızı doğrulayan bir mektup göndereceğiz.

12 Saatlik Alkol ve Uyuşturucu Eğitim Programına katılmazsanız, MVA sürüş ayrıcalıklarınızı askıya alma hakkını saklı tutar. Lisansınızı herhangi bir tam hizmet MVA sitesine teslim etmeniz talimatı verilecek ve eğitim programını tamamlayana kadar yeni bir lisans yayınlanacaktır.

Yorumlar