Yemek Tarifleri

Yemek Tarifleri

Bu püre patatesleri seviyorum, seviyorum, seviyorum. Bir kap, 30 dakika ve bitti. Kabarık, kremsi, mükemmel, kolay. Bir sonraki seviyeye geçmek isterseniz veya sadece tereyağı ile yaparsanız, Şükran Günü için onları hazırlayacağım.



Bu püre patatesleri seviyorum ve son zamanlarda yaptığımız Anlık Pot (bağlı bağlantı) tariflerini çok seviyorum ve şimdiye kadar pişirdiklerimle ilham kaynağı olarak hissettim.


Ancak sana karşı dürüst olmalıyım: Son zamanlarda yemekle ilgili yazı yazmak tamamen sürükleniyormuş gibi geldi.

En sevdiğim yaşam düşüncelerimden biri de, bir şeyler doğru gelmediği takdirde, neredeyse her zaman değiştirebilirsiniz.

Pişmiş patatesler hakkında yazarak savaşmaktan ve orijinalmiş gibi hissetmek yerine, onu değiştirmeye karar verdim. Videoya. LOL'leri. Belki de sonsuza dek bir şey olmayacaktır - belki de sadece bu iyi besinle ilgili sevgimi en iyi şekilde nasıl iletebileceğime dair bir çöküşün beni (ve dolayısıyla bizi) almasına yardım edecektir. Veya belki bir video yapacağım ve sonra da benim yazı mojo'yu geri aldığımı fark edeceğim. Ya da belki FOREVER'la video yapacağız! Benimle ilgili öngörülebilir olan tek şey öngörülemezliktir. Evlenmek eğlenceli.

Olması gereken hususlar: Bu blogu bazen parçalara ayırsam bile seviyorum ve işlerinizi taze ve gerçek tutmak için sizinle hemen yüz yüze görüşerek heyecanlıyım. İNTERNET ŞAŞIRTICI, değil mi?

Bugün brüksel lahanalarını bastırıyor!


Ve b-b-b-b-pastırması. Sanki başka bir yolmuş gibi.

Yani bir tatil geliyor ve T ile başlıyor ve sükûnetle bitiyor. Gıda sevenlerinin bu tatilini iyi biliyoruz çünkü bizim için Türkiye'yi söylemesi için mükemmel bir zaman! Merhaba Sarımsak Maskelendirilmiş Patatesler ve Adaçayı Doldurma ve Üzüm ve Kızılcık! Merhaba Kabaklu Pasta ile taze çırpılmış krema doyurucu bir incikte! Sizi görüyorum ve sizi takdir ettim. ❤

Ayrıca, aile. Ve arkadaşlar. Ve diğer herşey.

Ailenin 20 something'inden biri olmak (daha uzun süre değil! Eek / wahh!), Salad Bringer olarak halen devam etmekte olan rolümü ciddiye alıyorum. Birazca. Hayatımda ve özellikle de T-vermek gibi yoğun zamanlarda, neredeyse her zaman geç veya geride kalıyorum veya gerçekten süper önemli bir şeyi unutuyorum. Son dakikada dolaşıp, yeşil ve gevreklerimi birlikte atıp, birkaç kaşık çikolata ile fırlatıp kucağımda nasıl denge kuracağımı ve kahve yapmayı denediğimde makyajımı yapmaya çalışarak küçük yürüyüşe çıkan yolcu koltuğu, büyük bayramlar için memleketimize dönüyor.


Oh evet sadece şölen dedim. Çoğul.


Aynı memleketten olmak Bjork ve Şükran Günü'nde iki kez yemek yediğimiz anlamına geliyor. Bunun için çok teşekkür ediyorum.

Yapacağımı sanmıyordun, ama evet, aslında yaptım.


Bugün bir Şükran Günlüğü tarifi atıyorum. THANKSGIVING! Ve onu yakalamanı ve sevmenizi istiyorum, tamam mı? Bu, gevrek kahverengi şeker tabağına sahip, derin, zengin, tatlı bir patates güveçtir ve rahat ve rahattır ve sizin için şu an hazır - hazır mısınız?

Şu anda sizin için iki seçenek görebiliyorum. Şok edici bir duruma düşebilir ve Şükran Günü için şimdiden sınırda olan zamanından (kuşkusuz, bu genellikle benim Şükran Günü'nü üç gün öncesine kadar düşünmemenizden dolayı varsayılan olur - KİM BENİM YAPIM ŞEKLİDİ) ya da Bu iyi bir şeyin Şükran Günü için ayrılması gerekmeyen gerçek gerçeğini anlayabilir ve Şükran Günü saatinde dinnetsime uğramadan ÖNCE en iyi mutfağınızla ön plana çıkabilir ve bunu gerçekleştirebilirsiniz. Ve o zaman şükran Günü masasında toplandıysanız, tekrar tekrar TEKRAR yapacaksınız, çünkü bu noktada bağımlısı oldunuz ve ailen hiçbir zaman bu tarifi almadan hayatın devam etmesine izin vermeyecektir.

Yorumlar