Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

Satın almayı seçtiğiniz arabanın bütçenize bağlı olduğu söyleniyor. Ancak bunu korumuş olduğunuz koşul kişi ve sevginizi göstermektedir. Sürüş şekliniz zihin halinizin bir yansımasıdır.



Peki, Pakistan halkının gözünde kendini dönüştürmek için Suzuki'nin en son girişimi kim tam olarak ister? Belki de, bunu bir "oyun değiştirici" olarak etiketlemesinin sebebi budur.

 
Sonuçta imza ürünü Mehran, statüsünü koruyarak, hiç kimsenin istemediği bir aile yadigârı gibi yeni kuşağa geçti.

Yine de karşılaştırma adil değil.

Suzuki'nin Pakistan ile olan ilişkisini unutabilirsek, yolda en yaygın araç olan zor bir görevdir; Biri Vitara'ya ikinci bir görünüm vermek neredeyse eğilimindedir.


"Yüklenmiş" model için fiyatı 3.79 milyon, bir tanesini ifade etmek isterken temel varyant için 3.49 milyon Rd.


Mehran'ın fiyatından çok önce olan bu Rs300'de - panoramik suzuki vitara bir cam tavan, park sensörleri, gündüz çalışan lambalar, anahtarsız giriş ve baslangıç ​​özelliklerine diğer küçük eklentiler arasında yerini alıyor.

Suzuki Vitara, Toyota'dan Land Cruiser Prado ve Land Cruiser gibi geleneksel hayvanlara kıyasla biraz daha ekonomik olan büyüyen bir crossover SUV larına katılmak için en son model oldu. Audi Q2 ile karşılaştırmanın birkaç nedenden ötürü haksız olacağı düşünüldüğünde, Honda'nın Vezel ve HR-V - ithal kompakt SUV'lar - tek rakipler. Yine de görüşmeler başka bir rakipten daha fazla.

Sürüş


Vitara'nın 1.6L motoru, itmeniz halinde yüksek sesle, arabanın gerçekten sizin için bir çaba gösterdiğini giderek daha açık hale getiriyor. Gürültü suzuki vitara sinir bozucu olabilir ve bir çentik yavaşlamasına sizi alay olabilir. Kararlı, yol ile iyi bir çekiş ve tutuş var, bu yüzden Pakistan'ın yolları, trafiği, çukurlukları ve gelişigüzel duran otobüslerin yine de fazla hızlanmasına izin vermediği için, karayolları için daha yüksek hızlar iyi olacaktı.

Raket sürat vitesleri iyi bir fikir ve bir aracı sürerken sürücünün benimsemesi gereken 10-2 pozisyonunu zorlar.

Büyüklüğü 2016 Vezele yakın ve onun beygir gücü aynı seviyeye yakın duruyor. Kaldırım ağırlığı sadece beş kilogram uzaklıktadır. Dolayısıyla alan, boyutlar ve vücut ağırlığı açısından yakın rakipler.

Ancak modelde Vitara, 1990'lı yıllardan bu yana, küçük, iki kapılı, bagaj alanlı, Pakistan'da uzun bir yol kat etti. Suzuki'nin on yıl önce sunduğu Grand Vitara, fiyat da dahil olmak üzere birçok nedenden ötürü başarısız oldu.

Suzuki'nin gururla aktör Fawad Khan'la genç nesile itirazda bulunduğu Vitara, aynı kaderi gerçekleştirmeyebilir. Kaynaklara göre, ithal edilen 170 adetten 120'si zaten satılmış durumda.

Suzuki ailesine yapılan bu ilave, bu Japon şirketin her suzuki vitara zaman daha düşük fiyatlarla, düşük kaliteli araçlarla ve yüksek hacimlerde geliştiğinden dolayı hoş karşılanıyor olabilir.

Bir hava yastığı konseptinin nihayetinde bir Suzuki aracına uygulanacağını görmekten dolayı heyecanlıyız. Vitara ses seviyesine çıkmaz. Bu bir niş arabası, bir SUV hissetmek isteyen insanlar için yapılmış, ancak üzerinde tüm moolah harcamak istemiyorum. Uygun mudur? Çoğunluk için, hayır.

Ama para değerinde mi? Muhtemelen.


Bu, özelliklerinden dolayı dikkati çekebilecek ilk Suzuki aracıdır. Suzuki, nihayet Pakistan'ı gayretli bir pazar olarak düşünmüş ve çaba sarf etmiştir. Önceki girişiminde, Rs5 milyon Kizashi, bu izlenimi yaratamadı.

Vitara, litre başına 400 milyon doların altında para için iyi bir değer gibi görünüyor. Bu noktada çok fazla rakip yok ve bu, Pakistanlı tüketicileri en az iki kuşaktan yağmalamaya alenen gülünç bir şirket için bir avantaj oluşturuyor.

Yorumlar