Başarılı Yazıların Sırrı

Başarılı Yazıların Sırrı

Blogunuzdan Para Kazanmak İstiyor musunuz?



Blog yazarlığından bir hayat kurmayı hayal ederseniz, doğru yerde olursunuz!

ProBlogger, okuyucularına hizmet etmekle kalmıyor, dünyayı daha iyi bir yer haline getiren bloglar yaratmak için dünyadaki blogculara ilham veriyor, öğretiyor ve destekliyor. Ardından blogcular için gelir akışı oluşturuyor.

Yolculuk: Hobiden Tam Güne Blogcuya


D_Rowse-162 Benim adım Darren Rowse ve 2002'de bir öğleden sonra dünyanın öbür tarafında bir adam tarafından yazılan bir blog'u görüp, sesini yükseltmek ve fikirleri etrafında bir topluluk yaratmak için nasıl kullanıldığına tanık olan bir blog yazmaya başladım. .


Gördüğüm şeyleri beğendim ve bloglamaya bir şeyler vermek istedim - bu kararın hayatımın yönünü birçok açıdan değiştireceğini bilmemek - karar verdim.


İlk kişisel blogum önümüzdeki yıllarda ayda birkaç bin okuyucuya okundu ve bana sunucu masrafları için ödeme yapmayı umut ederek para kazanmaya kendim öğretmeye başladım.

Bu bloglardan elde edilen gelir ilk başta küçüktü - haftada sadece birkaç dolar - ancak kademeli olarak yarı zamanlı bir iş haline geldi ve daha sonra 2004 yılının sonlarında tam zamanlı gelir elde edildi.


ProBlogger Doğdu


Blogdan tam zamanlı bir gelir elde etmenin hemen yanında, ProBlogger'ı, bloglardan para kazandırma hakkında öğrendiğimi paylaşmak için basit bir blog olarak başladım ve aynı yolculuğa başkaları ile tanışma umuduyla başladım.

Bloglama ile ilgili bir blog biraz üzücü görünse de - birçoğu, tutkulu oldukları konularda yazarak hayatımı kazanma rüyamda paylaştı ve ProBlogger hızla yüz binlerce blog yazarının öğrenmesi için bir merkez haline geldi. dünya çapında.

ProBlogger artık bir blogdan çok daha fazlası.


Blogun kendisinde yaklaşık 8000 makale ve öğretici bulunmaktadır ancak bu sitede ayrıca podcast'imi, iş bulmak isteyen blogcular için bir İş Panosu, bir dizi ProBlogger eBooks ve ProBlogger Kitabı'nı bulacaksınız - ayrıca çok daha fazlası.

Ne konuda yardıma ihtiyacın var?

ProBlogger'a yeni çıkan okuyucuların çoğu, blog yazarak gelir yaratma hayaliyle birlikte, birkaç genel gereksinimden veya zorluklardan biriyle gelir.

Yorumlar